Jméno: Bethany (Beth) Jane Hellingerová a Bianka (Bí) Jane Hellingerová.
Věk: Jsou to dvojčata. Oběma je 17, ale Bethany je o minutu starší.
Vzhled: Obě měří sto sedmdesát centimetrů, mají pihy v okolí nosu a na tvářích a krásný, veliký úsměv. Obě dvě vždycky nosí na krku přívěsky které dostali už jako malé. Beth měsíc a Bí slunce. Jinak jsou, ale jako Jing a Jang. Obě úplně stejné a přesto jiné. Beth má černé, rovné vlasy končící pod lopatkami a zelené oči. Ráda se výrazně líčí a bez linek nebo rudé rtěnky si připadá jako nahá. Nejvíc miluje černou a nosí na sobě cokoliv v té barvě. Její styl je tak trochu punk, ale když na to přijde dokáže se navléct i do šatů.. pokud jsou ovšem černé samozřejmě. Má pár tetování a každé pro ní něco znamená. Bí je její přesný opak. Má bílé vlasy zastřižené pod uši a modré oči. Stejně jako se šatník její sestry skládá téměř výhradně z černé tak její z bílé. Miluje tu barvu protože pro ní symbolizuje čistotu a krásu. Taky, ale nosí oblečení v pastelových barvách. Má ráda sukně, šaty a boty na podpatcích. Líčení moc nedává protože jí to přijde zbytečné, ale růžovou rtěnku má téměř vždycky. Tetování má jen jedno a to půlku znaku jing jang. Má tu černou část která pro ní symbolizuje její sestru a Beth má zase tu bílou část.
Povaha: Beth je takový ten člověk který je prostě vždycky slyšet. Má na všechno svůj názor a nebojí se ho říct. Je sarkastická a někdy i trochu podlá a zlá. Je to hrozný pesimista, realista a ve všem vidí to nejhorší. A Bí je opět její pravý opak. Je veselá, milá a ráda pomůže. Když se jí něco nelíbí nevyjádří se k tomu a když už tak se to snaží kompromisem vyřešit zatímco její sestra se pouští do hádek i kvůli maličkostem. Je nenapravitelný snílek a optimista a vždycky se u všeho snaží vidět tu lepší stránku.
Minulost: Beth se vždycky zajímala o všechno temné. O rituály, pověsti a hlavně o černou magii. Četla knížky a dokonce jí i praktikovala v praxi proto ani není divu, že zkončila ve Zmijozelu. Bí se naopak černé magie bojí a vyhýbá se jí obloukem. Patrona dokázala vyčarovat už v prváku a často požívá drobná kouzla co sama vymyslela jako třeba kouzlo na vyčarování věnečku z květin. Je to nenapravitelný snílek a obdivuje Vesmír. Narozdíl od sestry šla do Nebelvíru, ale i přes to spolu vycházeli dobře. K desátým narozeninám si navzájem dali koťátka. Beth dostala černého kocoura- Satana a Bí bílou kočku- Angel. Kočky jsou i jejich patroni a taky jejich zvěromází podoby. Jejich rodiče jsou mudlové a tak si s nimi nemají moc o čem povídat a vůbec si jakožto dvojčata byli vždycky blízké. V pátém ročníku se, ale Beth přidala ke Smrtijedům a Bí do Fénixova řádu. Snažili se spolu dál vycházet, ale byli až moc odlišné a obě odsuzovali výběr strany té druhé. Proto se odcizili úplně a teď v sedmém ročníku už spolu ani nemluví. Pořád jsou si, ale dost podobné a to i co se kluků týká a tak se každá zakoukala do jednoho z bratří Blacků. Beth do Reguluse protože je to Smrtijed, často nosí černou a líbí se jí jeho smysl pro humor a Bí do Siriuse protože obdivuje, že nešel po stopách své rodiny a je v Nebelvíru.
ČTEŠ
RPG postavy
RandomKdybyste si kdokoliv chtěl zahrát RPG s jakoukoliv postavou napište do soukromích zprávách budu moc ráda ^^ Co bych vám tak řekla? V poslední době sem tam hraju RPG. Dobře.. Tak často hraju RPG. FAJN! Hraju ho každý den s několika lidmi a nedokážu b...