Svět HP ♥
Momentálně za ní hraju.
Jméno: Penny Malfoyová.
Věk: 17 let, poslední ročník v Bradavicích.
Vzhled: Má blonďaté vlasy, které jí ve velkých vlnách spadají po prsa. Zvláštností na ní je, že má každé oko jiné. Jedno hnědé a jedno modré. Její rodina to, ale považuje za chybu a v jejich rodině něco jako chyby neexistují, proto po většinu času nosí jednu modrou kontaktní čočku. Neměří víc jak 160 centimetrů a v oblasti nosu je silně pihatá. Ráda se obléká do čehokoliv co má na sobě květy a prakticky nesundává svojí květinovou čelenku. Má moc krásný úsměv, který se ale většině lidí nikdy nepoštěstí vidět.
Povaha: Je to spíše tichá a stydlivá osoba. Na rozdíl od jejího bratra nemá ráda pozornost a ke štěstí jí stačí jeden pravý přítel a zmrzlina. Když se, ale uvolní a otevře je to ten nejvřelejší a nejhodnější člověk na světě, který by neváhal pomoct i největšímu nepříteli v případě nouze.
Minulost: Je to sestra Luciuse Malfoye a je ze Zmijozelu. Nesnáší svou rodinu a i svou kolej, ale musí to tajit aby jí nevydědily. Její nejlepší kamarádka Rose je jediná osoba na světě které věří a říká jí všechno. Je tajně zamilovaná do Jamese Pottera, ale než aby ho oslovila to radši skočí z Astronomické věže. Jí zase miluje Regulus Black, který se jí snaží sbalit už od prváku. Nesnáší famfrpál, protože se hrozně bojí výšek. Taky je hrozně chytrá a většinu času tráví v knihovně. Její patron je sova do které se i mění protože je ilegální Zvěromág. To je pro ní jediný ventil, který v životě má a nejspíš by bez svých každodenních letů kdy nemusí na nic myslet a o nic se starat ani nepřežila. Je taky Smrtijed, ale jen proto že je to v jejich rodině něco jako tradice a ona se tomu nemohla vyhnout.
Pro představu:
ČTEŠ
RPG postavy
RandomKdybyste si kdokoliv chtěl zahrát RPG s jakoukoliv postavou napište do soukromích zprávách budu moc ráda ^^ Co bych vám tak řekla? V poslední době sem tam hraju RPG. Dobře.. Tak často hraju RPG. FAJN! Hraju ho každý den s několika lidmi a nedokážu b...