Jméno: Tracy Morgan Stanley Walkerová.
Věk: 17 let, Je z dvojčat a o pár minut mladší než její sestra Tony.
Kolej: Mrzimor.
Vzhled: Malá dívka s tmavě modrýma očima. Nosí brýle. Má hnědé vlasy s blonďatým ombré asi po lopatky. Podle toho jaké je roční období jí buď světlejí nebo tmavnou. V létě jsou téměř úplně blond a v zimě tmavě hnědé. Okolo nosu a na tvářích má pihy a je velmi hubená a hezká. Má na ruce jedno tetování a to kytky jako vyjádření její lásky k přírodě. Ráda nosí věci v barvách své koleje. Svetry, sukně, kalhoty s kšandami a trička s límečkem ve žluté nebo černé.
Povaha: Je hrozný introvert, velmi tichá a plachá. Téměř nikomu nevěří a všechno si nechává pro sebe. Jediný s kým se baví je její sestra které věří a má jí nadevše ráda jinak lidem nevěří a vyhledává spíš společnost zvířat. Je tudíž lehce přehlédnutelná a polovina lidí v Bradavicích o ní nikdy neslyšela a vůbec neví o její existenci.
Minulost: Jsou se sestrou z čistokrevné rodiny, ale Voldemorta nikdy nepodporovali. Jejich rodina je poměrně bohatá takže jejich jméno dost lidí zná. Nástupu do Bradavic se hrozně bála protože nemá ráda moc lidí na jednom místě a tak ji její sestra dala maličké koťátko jménem Daisy. Od té doby ho sebou všude nosí v náprsní kapse a to jí uklidňuje. Jinak je to dobrá čarodějka, prakticky pořád čte a ráda zpívá i když jí zatím slyšela jen její sestra. Další člověk se kterým se taky jakš takš dokáže bavit je Hagrid kterému chodí pomáhat s kouzelnými tvory a učí se od něj protože až vystuduje chce jít po stopách Mloka Scamandera a studovat magická zvířata. Všechna zvířata ji milují stejně jako ona je. Už od prvního ročníku má crush na Reguluse Blacka, ale nikdy by se neodvážila s ním promluvit a tak ho jen láskyplně z dálky sleduje a když se na ní náhodou taky podívá má nohy jako z želé a nezmůže se na nic než na koktání.
ČTEŠ
RPG postavy
RandomKdybyste si kdokoliv chtěl zahrát RPG s jakoukoliv postavou napište do soukromích zprávách budu moc ráda ^^ Co bych vám tak řekla? V poslední době sem tam hraju RPG. Dobře.. Tak často hraju RPG. FAJN! Hraju ho každý den s několika lidmi a nedokážu b...