No.. Tohle je hoodně speciální postava. Její příběh mě napadl ani nevím jak a upřímně se mi hodně líbí. Dost přemýšlím o tom, že o ní někdy napíšu knížku. Je samozřejmě ze světa HP a v kategorii 'minulost' jsem to pojala tak nějak jako menší příběh protože myslím, že líp se to vysvětlit nedá 😅.
Už jsme za ní hrála a dost mě to bavilo.
Jméno: Marry Izabelle Tiana Amanda Raddleová
Věk: Plus mínus sto osmdesát let.
Vzhled: Malá, hubená dívenka se stříbrnými, nebo spíš šedými vlasy po ramena. Všechny jsou stejně dlouhé, rovné a prostě perfektně upravené. Stejnou barvu mají i její oči. Kůži má bledou bez jediné vady a rty černé. Nosí jenom černé oblečení a na ruce se jí rýsuje zemnění zla. Je velmi krásná a dalo by se říct, že to k ní všechny kluky přitahuje jako kouzlem.
Povaha: Je povýšená, podlá, chladná a jako by bez citů. Ráda mluví sarkasticky a její černé rty jsou často stažené do pobaveného úšklebku. Je zkrátka po tatínkovi..
Minulost: Kdysi dávno když bylo Tomu Raddleovi ještě sedmnáct a studoval v Bradavicích začal se obávat smrti. Neměl žádné přátele a ani rodinu. Měl pouze lidi, kteří ho následovali pro jeho mimořádné schopnosti a znalosti a nebo se ho prostě jen báli. I když byl jeho otec mudla hnusili se mu míšené rodiny. Měl pocit že by bylo potřeba svět od takových lidí vyčistit a věděl, že by na to měl. Mohl by být nejmocnějším čarodějem na zemi. Jediné co mu stálo v cestě byl čas.. A tak si začal vytvářet viteály. I když jich už měl šest poschovávaných všude možně po světě pořád mu to nestačilo a tak udělal něco co ještě nikdo předtím nezkusil. Unesl ze sirotčince kde vyrůstal jednu malou dívenku, které nemohlo být víc než rok a vložil do ní část své duše. Udělal z ní viteál.. I když předtím měla hnědé vlasy a zářivě zelené oči působením černé magie a jeho duše ve svém těle jí vlasy i oči zešedly, rty nabrali černou barvu a pleť jí zbělala. Stala se nejmocnějším objektem černé magie.. Jak roky plynuli a dívka rostla Tom, neboli Voldemort jak si začal říkat, si jí hlídal jako oko v hlavě. Přirostla mu k srdci a začal ji nazývat svou dcerkou. Vychovával si jí k obrazu svému, aby mohla po jeho boku ovládat svět a svěřoval se jí se vším stejně tak jako ona jemu. Bylo jí jedno, že jí nutí zabíjet a mučit. Udělala by pro něj cokoliv, protože nikoho jiného neměla a přeci jen byla z poloviny jím. Pomocí viteálů a černé magie Voldemort přežil mnoho let a shromážďoval si okolo sebe Smrtijedy. Vypaloval jim na ruku známí zla s nímž se jeho dcera již narodila a terorizoval svět. A jeho věrná dceruška s ním po boku. Když dosáhla osmnácti let přestala růst a dokud bude žít Voldemort tak ona taky.. A nyní, téměř po 180 letech se její otec snaží ovládnout Ministerstvo, Bradavice, svět a sesadit Albuse Brumbála takže jí poslal do Bradavic, aby tam začala studovat, i když kouzlit už dávno umí i bez hůlky a používá černou magii která jí umožní dělat prakticky cokoliv. Má za úkol ovládnout co nejvíce dětí bystrozorů a přetáhnout co nejvíce studentů na jejich stranu.
Pro představu:
ČTEŠ
RPG postavy
RandomKdybyste si kdokoliv chtěl zahrát RPG s jakoukoliv postavou napište do soukromích zprávách budu moc ráda ^^ Co bych vám tak řekla? V poslední době sem tam hraju RPG. Dobře.. Tak často hraju RPG. FAJN! Hraju ho každý den s několika lidmi a nedokážu b...