Jméno: Corallina (Cora) příjmení nemá.
Věk: Neznámí. Respektive sedmnáct let, ale bůh ví jak už dlouho.
Status: Víla.
Vzhled: Malá, drobná a hubená dívenka která vypadá, že se rozpadne když do ní foukne vítr. Vypadá jako panenka, pleť má bílou, oči světle fialkové a vlasy zářivě blond skoro až do bílé spadající jí po kotníky. Nikdy se nelíčí, ale ani to nepotřebuje jelikož je nádherná a s jejím vílím kouzlem po ní šílí všichni kluci. Téměř pořád má ve vlasech zapletené nějaké kytičky a na hlavě z nich nosí různobarevný věneček. Jelikož je kouzelná bytost nepotřebuje se převlékat jako normální lidi a tak má pořád ty samé bílé, volné a nádherné šaty. Jsou jednoduché, ale na ní vypadají úžasně. Boty nenosí protože jako magická bytost potřebuje stálí kontakt s přírodou. Kdyby ho někdy ztrarila přišla by i o své magické schopnosti a tak ať jde kamkoliv jde bosa a když vejde někam do budovi tak ještě předtím než šlápne na zem na ní vyroste tráva.
Povaha: Je dost plachá a jako každá jiná víla se lidí bojí a strání se jich. Těžko si u ní vytvoříš důvěru, ale když už někomu věří a udělá si k němu vztah dokáže obětovat cokoliv aby mu pomohla. Jinak je, ale velmi usměvavá, milá a ochotná.
Minulost: Žije na Bradavických pozemcích hluboko v lese se svými sestrami u malého jezírka. Jelikož jsou víli už od narození obdařeny darem čarovat svou vlastní magií tak se nemá ani co učit a její jediná zábava je tančit na hladině jezera, plést věnečky z květin a hrát si se zvířaty v lese. Všem jejím sestrám to vyhovuje, ale jí to nestačí. Proto když se k jejich jezírku kdysi přimotal jeden mladík- Albus Brumbál nejprve se ho sice bála, ale pak se s ním dala do řeči a časem se zkamaradili. A i po letech kdy Albus zestárnul (ona ne protože Víli nestárnou dokud neopustí místo kde se narodili v jejím případě jezírko. Dokud bude u něj bude nesmrtelná, ale jakmile ho opustí státně jako každý jiný i když na jejich schopnostech to nic nemění) jsou dobří přátelé a proto když jí nabídl jestli by nechtěla jít do Bradavic jako nová učitelka obrany proti černé magii hned přijala. Sice se obává opustit poprvé za život svůj domov a sestry a mít okolo sebe tolik lidí, ale ta nuda už jí užírá.
ČTEŠ
RPG postavy
RandomKdybyste si kdokoliv chtěl zahrát RPG s jakoukoliv postavou napište do soukromích zprávách budu moc ráda ^^ Co bych vám tak řekla? V poslední době sem tam hraju RPG. Dobře.. Tak často hraju RPG. FAJN! Hraju ho každý den s několika lidmi a nedokážu b...