بداية اللعبة😌

8K 264 79
                                    

#نور
وصلنا البيت و طلعت اجهز شنطتي و انا قرفانة من ام السفارية دي..بس الحيوان اللي برا اجبرني..بس ثانية!..هو انا من امتى بخلي حد يمشي كلمته عليا، و من امتى بعمل حاجة مش عايزاها عشان حد..يوووه!!..لأ اقسم بالله لازم اخد بالي!..بعد كل دا و بعد ما حرمت نفسي من الحب..و كنت دايماً بحط حواجز جوايا و في قلبي ماحدش يقدر يوصلها..يقوم الانسان اللي انا مكلفة بحراسته، يكسر كل الحواجز دي...فجأة كدا!..لا لا انا اقوى من كدا!

#محمد
وصلنا و كل واحد طلع اوضته من غير ولا كلمة..هي ليه بتبعدني عنها!
روحت و حطيت الهدوم اللي وصلتني امبارح في شنطة سفر هي جابتهالي..و اتصدمت انها بتقول اننا هنسافر دلوقتي!!..طبعاً مارضيتش اعارض لأن شكلها متعصبة..و طبعاً متعصبة مني..
محمد بهدوء:انا اسف
نور ببرود:تفتكر الاعتذار بيفيد بعد ما المشكلة تحصل؟
محمد:خلاص يا نور قلتلك آسف اعملك ايه تاني!
نور محافظة على برودها:لا ماتعملش حاجة غير انك تعرف ان مش عشان نطلع نفسنا من مشكلة ندخل غيرنا في مليون مشكلة!
بصراحة مالقتش كلام اقوله غير اني احرك راسي بمعنى حاضر....
نور بجدية:يلا بينا
محمد:يلا
وصلنا و طول الطريق كنت بفكر فيها و هي ساكتة ماببتكلمش..ماعرفش ليه للحظة كدا جيه في بالي انها ممكن تكون مرتبطة..بس ازاي؟!..لا انا مش هفضل افكر كدا كتير..لازم اقطع الشك باليقين!
محمد بدون مقدمات:نور..ا-انتي م-مرتبطة؟!
نور ابتسمت ببرود: و تفتكر انا لو كنت مرتبطة كنت هوافق أسافر معاك على اني خطيبتك؟!
محمد:اه..صح،عندك حق..
معرفش ليه حسيت براحة مش طبيعية و حسيت اني في قمة سعادتي لما عرفت ان مفيش حد في حياتها و كمان لما قالت "خطيبتك"..يخربيت يا نور عملتي فيا ايه!!

#نور
بعد ما وصلنا لقينا في ناس جات و خدت الشنط و عرفت من إدارة ال hotel ان هاني بيه موصي علينا جامد..احيه، لأ really احيه!🌚.
و الكبيرة بقى ان هاني بيه طلع open minded اوي!..بعيدا انه خلى ابنه يسافر مع خطيبته-اللي هي انا المفروض- لوحدهم...لأ و كمان حاجزلنا اوضة لوحدنا..حلاوتك يا عم هاني☺🔪🌚..

#محمد
عرفت اننا في اوضة لوحدنا..طبعاً ابويا فاكر اني نمت معاها بما أنها خطيبتي و كدا..مايعرفش اللي فيها..!🌚
بس اشطا انا بحب كدا😌
طلعنا فوق و طبعا نور راحت سألت لو تقدر تحجز اوضة تانية قالولها ماينفعش عشان الحجز بمواعيد..
تعاليلي يا قطة😌..والله يا نور هوريكي في الكام يوم دول هعمل فيكي ايه..و هخليكي تقولي حقي برقابتي 😌

و احنا فوق...
محمد راح فرد جسمه على السرير..
محمد:ايه يا قلبي مش هتيجي اوريكي البوكسر و هو بينور في الضلمة؟!😉😂
نور و هي بتبصله بإستحقار: نعم؟!..لا و انت كدبت الكدبة و صدقتها ولا ايه؟!
محمد بهيام:و مين قالك انها كدبة؟
نور:افندم؟!!
محمد بعد ما استوعب:اااقصد انه لازم اصدقها..عشان احنا جايين هنا بأمارة انك خطيبتي فلو حد شافك على انك bodyguard عندي بس و راح قال كدا لأبويا يبقى هتفشخ..و كمان دا بيهدد وظيفتك..😉😌
نور بعصبية:ياريتني كنت سيبتك تولع يا أخي.. و اه بقولك ايه جو خطيبتي و اوضة واحدة و الكلام دا تنساه..انا هنام على السرير و انت على الكنبة هنا!..انا اصلا ماعرفش هاني بيه ازاي يحجزلنا اوضة واحدة و المفروض اني لسة خطيبتك!!
محمد ببرود:ما عشان ابويا عارف اني بنام مع اي واحدة انا عايزها..فلما توصل لأني اخطبها فدا دليل على اني بحبها..و نبرة صوته اتغيرت للحنية و ركز في عين نور في عند كلمة "بحبها"..بعدين فاق و كمل..
و بعدين ايه نام على الكنبة دي!..انا الرجل يبقى انا هنام على السرير..
نور:و عايز تنايمني انا على الكنبة مش كدا؟!.. والله لو ترضاها على نفسك يا عم الراجل فأنت حر!
محمد بخبث و استفزاز متعمد: ومين قالك انك هتنامي على الكنبة..انتي هتنامي على السرير في حضن خطيبك حبيبك! 😉😍...و بعدين لازم تيجي تنامي جنبي عشان تأمنيني يا سيادة الرائد😇
نور بعصبية:حبك برص!..بقولك ايه يا بتاع انت تتعدل ولا اقسم بالله اعدلك!
محمد ببرود و هو فاتح دراعاته:تعالي اعدليني..انا عايز اتعدل..و ابتسم في آخر كلامه بتحدي..
نور جريت ناحيته على اساس تضربه..وقف قبل ما توصله بثانية، و بما انها اقصر منه فيعتبر ان هي كانت في حضنه خاصة انه حاوطها بدراعه و قيّد حركتها..هي اه ضابط و كل حاجة بس دا مايمنعش انه في الاول و في الاخر راجل و هي بنت..بس فجأة لفها اتجاه السرير و هو لسة مقيّدها..و بدأ يقلع قميصه و هي قاعدة تقاوم بس فجأة لما قربت منه مابقتش عارفة تتدافع عن نفسها..لدرجة انها نسيت كل طرق الدفاع عن النفس اللي اتعلمتها!
و زقها على السرير و بقى هو فوقيها و بقوا قريبين لبعض أكتر من قُرب أوردتهم ليهم!..هي سرحت في عينيه و هو كمان سرح في جمالها، و حصل...

........................

Stooop
مسا مسا..ليه كدا يا نور😔😂؟!
ايه توقعاتكوا😂
+رأيكوا💛💛


حراسة خاصةحيث تعيش القصص. اكتشف الآن