Mír

283 27 5
                                    

   Už je to pár dní co sem v Gravity Falls a bydlím s Fordem, Stanem, Dipprem a Mabel. Trochu se mi po mojí rodině stýská ale jinak v poho. Když mám šanci tak si s Billem popovídám ale to není tak často, protože má tendenci se před ostatníma schovávat. Někdy mi to přijde i vtipné.

   Je dopoledne a já si jen tak si koukám z okna ven na přírodu. Místo slunce na obloze, jsou černé mraky a je silná bouře. Mám déšť ráda. Vždy když jsem ve stresu nebo se potřebuju uklidnit, déšť pomůže. Ze zdola najednou uslyším silný řev. Rychle dolů vystartuju jak jen mužů. Když dorazím vidím Mabel jak něco rozdejchává.
  ,,Mabel? Co se stalo?" Zeptám se a za mnou se hned objeví Dipper.
  ,,tam...malé....žluté...." Snažila se uklidnit.
  ,,Mabel klid" Řekl Dipper a už stál u ní a dával jí ruku na rameno.
   Mně však došlo co tím myslela. Malé, žluté, ještě dodat trojuhelníkoví tvar a jedno oko a máme Billa. Asi šmejdil a nestihl zmizet dřív, než si ho Mabel všimla. Za mnou už stál Ford se Stanem ale jen přihlíželi.
  ,,nezdálo se ti něco?" Zeptala jsem se. Když se Bill před nima schovává asi má nějaký důvod, ne? Takže ho teď musím krýt.
  ,,když....ono to vypadalo tak skutečně..."
  ,,klid Mabel, ať už to bylo cokoliv už to zmizelo" Uklidňoval jí Dipper a Mabel už se zdála být v pořádku. Všichni jsme si potom šli vlastní cestou.
   Já šla opět koukat z okna. Vedle mě se objevil Bill.
  ,,díky žes mě kryla" Řekl.
  ,,není zač...ať už se před nima schováváš z jakéhokoli důvodu...furt to je nějaký důvod takže.."
  ,,jo"
  ,,ale zajímalo by mě proč se před nima schováváš"
  ,,jednoduše: nemáme moc dobré vztahy mezi sebou"
  ,,jakto?"
  ,,jednou ti to možná řeknu" Odvětil a zmizel. Takže jsem byla zase sama.

   Je odpoledne a ono furt prší. Sedím u okna, přikrytá dekou a čajem v ruce. Dělám to samé co dopoledne, vím. Ale co jiného dělat. Ze zdola uslyším ránu. Do čeho se Bill zase zamotal? Objevil se za mnou.
  ,,schovej mě..." Řekl docela vyplašeně.
   Do pokoje vrazil Ford s nějakou...pistolí...? V ruce. Já měla jen takový ten ,o co tady ksakru jde?' pohled.
  ,,Candy? Neviděla si tady takový...malý létající dorito?" Zeptal se. A jéje.
  ,,um..." Netušila jsem co odpovědět. Ale Bill se zřejmě rozhodl odpovědět za mě.
  ,,Já nejsem žádný dorito!!!" Vykřiknul a vznášel se vedle mé hlavy. Když ale uvědomil co provedl rychle se zase schoval. Ford na mě namířil tu věc.
  ,,Candy ustup"
  ,,em...Forde...uklidni se" Odložila jsem hrníček s čajem a dala před sebe ruce.
  ,,budu klidný až ten trojúhelník zmizí" Přišel ke mně a lehce mě odstrčil čímž se mu naskytl pohled na Billa, který byl škrčený až u okna.
   Už, už vypadalo, že tou věcí vystřelí ale já jako nejvíc paličatý idiot ho zastavila.
  ,,Forde ne!" Křikla jsem a odstrčila tu dejme tomu zbraň mimo dosah Billa.
  ,,Candy! Co to děláš?!" Okřiknul mě.
  ,,hele, nevím jaký spor mezi sebou máte ale nemusíš ho hned...zabíjet? Ne?" Měla jsem nervózní úsměv.
  ,,vždyť on nás málem zabil!"
  ,,......."
  ,,málem zabil! Slyšíš? Minulý čas a ani jsem vás nezabil!"
  ,,ale málem jo!"
  ,,málem!"
  ,,ale to málem mohlo být, že si nás prostě zabil!"
  ,,i kdyby nepovedlo se to!"
  ,,ale mohlo se to povést!"
  ,,ale nepovedlo!"
   Bill s Fordem tam na sebe řvali hůř jak já s bratrem a to už je co říct. Pokřikovali a já na ně koukala jen s poker facem. Ještéže se Stan rozhodl jít nakoupit jídlo a vzal s sebou Dippera s Mabel.
  ,,hej! To už by stačilo!" Došla mi trpělivost. Ti dva hned zmlkly a koukali na mě. ,,Přeci se tu jak idioti nebudete hádat do nekonečna!"
   Bill už chtěl něco namítnout ale já ho sjela vražedným pohledem a radši nic neříkal.
  ,,ať už se vás Bill snažil zabít nebo ne, nepovedlo se takže můžete být rádi. A už od toho je nějaká doba ne?"
  ,,jo, rok" Odrfrkl Ford.
  ,,tak vidíš, co takhle na to zapomenout a....usmířit seeee?"
  ,,s ním!? A usmířit se?! Nikdy!" Odmítl Ford.
  ,,nápodobně!" Odmítl též Bill.
  ,,ale notak! Alespoň to zkuste! Dejte si....já nevím! Nějaká pravidla, která budete dodržovat a budete mít mír" Navrhla jsem. Vypadalo to, že se Ford zamyslel. Zatímco Bill vypadal naopak neodbojně (existuje to slovo vůbec?).
  ,,jenom když se nebude nějak pokoušet zase ovládnout svět a všechny zabít a takové věci" Řekl nakonec Ford. Koukla jsem na Billa. Furt nic.
  ,,Bille" Kouknul na mě ,,prosím" Měla jsem prosebný výraz. Nakonec si povzdechnul.
  ,,fajn, ale nebude se mě snažit dostat do jiné dimenze a tak" Řekl. Já se usmála.
   Nakonec si ještě s Fordem potřásli rukou na znak míru. Uslyšeli jsme auto. Asi už dorazili. Šly jsme jim s Fordem pomoc s nákupem a potom ještě řekli o Billovi a pravidlech.
   Do večera se nic zajímavého nedělo.

3/4 - 5/5 - 4/4 - 3/3 - 2/4' - 4/4' - 5/6' - 1/5 - 2/5 - 1/5 - 3/3 - 5/1 - 5/6 - 1/1 - 5/2 - 4/3' - 1/5 - 3/2 - 3/3 - 2/4' - 4/3

(855)

Démon a Já (GF/FF) [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat