Nemohla jsem uvěřit svým očím. Kde, kdy, proč....jak?! Vedle Gideona se vznášel kluk, nebo spíš muž. Já nevím! Měl žluté vlasy, které mu zakrývali právě oko na kterém měl i pásku obráceného trojúhelníku. Na hlavě měl klobouček. Černý motýlek okolo krku, žlutá...halenka? Něco v tom smyslu bez rukávů a byli na tom znaky jakoby cihel. Žlutý pláštík a pak už jen černé džíny s botama. Když se takhle ukázal, poznala jsem ho. Bill, ale je to člověk. Něco říkal Gideonovi zatímco já ho nevnímala a zírala jak naprostý idiot.
,,Candy?" Zeptal se mě někdo. Okamžitě jsem zatřásla hlavou a začala vnímat.
,,eh, j..jo?"
,,dobrý, jseš v pohodě" Mluvil na mě Bill.
,,možná, ale to je jedno.." Řekla jsem ještě a konečně se postavila.
Bill přestal levitovat a postavil se vedle mě. Abych se mi podívala do obličeje musela jsem zvednout hlavu, hodně. On má snad přes dva metry.
,,Najdeme cestu ven a všechno napravíme" Řekl mi. Já přikývla a začala hledat východ. Narazila jsem na schody.
,,asi jsem našla cestu" houkla jsem na Billa. Ten mezitím svázal Gideona. Musela jsem se zasmát, teď už byl bezbranný on. Ha!
,,tak jdeme" Usmál se. Magií vynesl Gideona do vzduchu. A pak prošel kolem mě na schody.
Vyběhla jsem schody za Billem. Nikde ale nebyl, dveře byli pootevřené. Lehce jsem nakoukla. Nikde nikdo. Vyšla jsem ven, v tu chvíli mě někdo chytil. Zase Bill, držel mě v náruči. Cítila jsem jak mi tváře lehce zrudli. Zničehonic jako bysme se teleportovali na střechu. U komínu byl Gideon. Bill mě zase položil na zem a přišel ke Gideonovi. Sundal mu šátek co měl na puse.
,,Tak, a teď nám řekni jak zrušit to kouzlo které si uvrhl na Gravity Falls" Zeptal se Bill.
,,Proč bych vám to měl říkat?!" Vykřiknul Gideon místo odpovědi.
,,Pokud si dobře pamatuji, minule jen tě donutil tancovat v klícce v námořnickém oblečku" Ušklíbl se Bill. Nad tou představou jsem se trochu zasmála. Šlo vidět, že Gideona polil strach.
,,To bys neudělal" Snažil se přesvědčit Billa.
,,To si jen myslíš" Zasmál se Bill a levé oko mu zazářilo modře.
,,Fajn fajn! Protikouzlo je v mém pokoji!" Vykřikl Gideon.
,,Vidíš, že to jde" Řekl Bill a podíval se na mě ,,pohlídej ho, hned tu budu" A vypařil se.
Já se podívala na Gideona a on na mě. Ušklíbla jsem se.
,,A kdo je bezmocný teď, huh?"
,,Candy buď alespoň trochu rozumná! Ta věc se kterou se bavíš je démon! Jenom tě oblbuje aby pak mohl ovládnout svět!!" Vykřikl.
,,Nevím o čem mluvíš. To ty si tady ten kdo chce ovládnout svět! Bill se snaží tohle co si ty provedl napravit!"
,,Počkej až tě zradí a ovládne svět"
,,Říkáš úplný kraviny"
,,O čem si povídate?" Zeptal se Bill co se zrovna objevil.
,,nereš..." Odpověděla jsem mu, založila si ruce na prsou a otočila hlavu na druhou stranu. Bill pokrčil rameny.
Začal něco odříkávat. Nerozuměla jen tomu. Většina zněla buď jako totální kraviny a něco zase jako úplně cizí jazyk. Dopověděl to a čekal co se stane. Chvilku nic, ale zničehonic se z vili na které jsme stáli začali vycházet lehká světýlka. A pak i více z různých míst. Přes les jsem bohužel nic neviděla, ale hádala jsem, že to bude z obyvatel. Byla to popravdě krása.
Z vili se po chvilce stala chýše. A světýlka úplně zmizela. Z chýše vyběhli Gideonovi rodiče.
,,Co se stalo?!" Vykřikl jeho otec a podíval se na chýši. Když nás uviděl zděsil se. Ze srandy jsem mu zamávala. Oba dva se dali na útěk. Bill se zasmál a já taky.
,,co teď?" Zeptala jsem se když jsme se s Billem dosmáli.
,,Dostaneme Gideona nějak do vězení a pak najdeme ostatní" Odpověděl mi. ,,Vylez mi na záda" Řekl, otočil se trochu se snížil. Trochu jsem nechápala proč, ale udělala jsem jak chtěl. Vylezla jsem mu na záda, on si pak stoupl normálně. ,,Drž se" Řekl ještě.Vzal Gideona za límec a pak rychle vzlétl. Trochu jsem vyjekla protože to byl docela rychlí start. Uslyšela jsem jak se Bill zasmál. Chvilku jsme letěli. Pak se Bill zastavil nad věznicí. Z kapsy vytáhl nějaký lísteček a dal mu ho na záda. Wtf to to jako celou dobu měl v kapse?
,,Užij pobyt ve vězení Gidíku" Řekl Bill. Pak přilétl níž hodil ho oknem do nějaké kanceláře.
Musela jsem se zasmát. Gidíku by mě nikdy nenapadlo ho nazvat. Bill se zasmál se mnou. Ale to prohození muselo trošku bolet. Pak jsme letěli zpátky ke chýši. Před ní si Bill konečně stoupl a já mohla slézt. Vešli jsme do vnitř. Všechno bylo při starém. Všechny věci byli tam kde byli. Napadlo se mě podívat se do sklepa. Otevřela jsem dveře a nahmatala vypínač. Rozsvítila jsem, okamžitě jsem uviděla všechny omráčeně ležet na zemi.
,,Bille! Našla jsem je!" Vykřikla jsem a okamžitě se k nim rozeběhla. Bill se objevil ve dveřích a pak se rozeběhl za mnou. Klekla jsem si k nim a zaposlouchala se. Uslyšela jsem dýchání a to mě uklidnilo.
,,Vyneseme je nahoru do postelí" Přikývla jsem. Asi to bude trošku těžší.
Já jsem odtáhla Mabel, Dippera a Wendy, zbytek byl. Teda...se Soosem jsem mu musela trochu pomoct. Nakonec se nám povedlo je všechny dostat do postelí.
,,Teď nezbývá nic jiného než čekat" Řekl Bill.
,,To jo" Přitakala jsem.
Sešli jsme dolů a sedli si na gauč. Chvilku bylo hromové ticho. Mám pocit, že ani jeden z nás nevěděl co říct. Nakonec jsem se ho rozhodla porušit.
,,Jaktože si najednou člověk?" Musela jsem se zeptat. Ta otázka mi trčela v hlavě celou dobu.
,,Gideon si zahrával s Fordovíma věcma. Ta pistol by tě nezabila ale na něco změnila. Já měl štěstí a změnila mě na člověka" Zasmál se trochu Bill. Já jen s lehkým úsměvem přikývla.
Zapli jsme televizi. No co, musíme se nějak zabavit. Nic moc nedávali ale nechali jsme to na nějakým dokumentu. Po chvilce se mi začali klíčit oči a usnula.Přeji všem Šťastného Silvestra a pěkný nový rok :D tohle je takový menší dáreček xD ale vy jste mi dali lepší :] knížka už má nějakou dobu přes 1k přečtení a za to vám hrozně děkuji. V průběhu týdne vyjde ještě Epilog a pak máme konec knížky yeeey XD Nebojte, budu oxidivat ještě s jinými knížkami. Nom, ještě jednou vám přeji hodně štěstí a zdravý do nového roku a papá uwu
(1058)
ČTEŠ
Démon a Já (GF/FF) [Dokončeno]
FanfictionŽila jsem normální život. Pak najdu náhrdelník, který mi změnil život. Změnil ho úplně. Už není takový jako předtím.