Nové věci

391 32 12
                                    

  ,,Gravity Falls?" Nechápala jsem
  ,,ano" Odpověděl...ehm...Ford ,,stalo se něco?" Zeptal se když jsem dlouho neodpovídala.
  ,,uh...ne" Odpověděla jsem
  ,,dobře...je ti už dobře?"
  ,,jo je"
  ,,fajn...asi by ses měla seznámit s ostatními" Řekl
  ,,dobře...." Odkryla jsem od sebe deku a vstala. Byla jsem poměrně nízká oproti Fordovi.
  ,,pojď" Řekl a už odcházel z pokoje. A já za ním poslušně cupitala.

   Došli jsme do nějaké zřejmě kuchyně, u stolu seděl podobný chlap jako Ford a kluk s holkou asi mého věku. Povídali si, jakmile ale uviděli Forda a mě vedle něho ztichly.
  ,,Candy, tohle Stan" ukázal na toho chlapa podobného Fordovi. Ten přikývl na pozdrav.
  ,,Dipper" Ukázal na kluka.
  ,,ahoj" Řekl mi na pozdrav.
  ,,a tohle Mabel" Ukázal na holku.
  ,,ahojda!" Řekla na pozdrav.
  ,,lidi, tohle je Candy" Představil mě.
  ,,ahoj..." Pozdravila jsem nejistě.
   Stan měl na sobě oblek a pak nějakou červenou čepičku na, které byl znak, který se hodně podobal rybě co chytá nějaký míč a měl ještě šedé vlasy jako Ford. Dipper měl modré kraťasy, červené tričko s krátkým rukávem a na tom džínovou bundu a pak mu ještě na hlavě zdobila modro-bílá kšiltovka s borovicí. Mabel měla fialovou sukni a růžový svetr na kterém byla padající hvězda nebo by se tomu mohlo říkat létavice, pak měla ještě růžovou čelenku a její vlasy, které byli hnědé (stejně tak Dipperovi) měla až někam po zadek.
  ,,musím ještě něco zařídit, mohl by ji rady někdo provést?" Zeptal se Ford a na to se Mabel začala hlásit jako by jí šlo o život.
  ,,já já já já já já já já já já já já já!!!" Řvala.
   Ford se zasmál, přikývnul a odešel. Mabel seskočila ze židle na které seděla a už běžela ke mně. Až teď jsem si všimla, že jsme tak nějak stejně velké.
  ,,tak pojď!" Řekla, chytla mě za ruku a už mě vedla zřejmě k východu. Na tváři jí hrál docela velký úsměv.
   Vešli jsme do další místnosti, která vypadala jako obchod. U kasy byla holka cca 14ti nebo 15ti léta, měla zrzavé vlasy stejně jako Mabel někam až po zadek, zelenou košili a džíny, na hlavě ještě měla takovou čepici, které nevím jak se říká. Byla začtená do nějakého časopisu. Kousek od ní stál pán, který byl lehce víc při těle a uklízel. Na sobě měl tmavě zelené tričko na kterém byl otazník, kraťasy takové béžové a pak černou kšiltovku.
  ,,Wendy!" Křikla Mabel na tu zrzavou, když se na nás podívala Mabel pokračovala ,,Wendy, tohle je Candy a Candy tohle Wendy"
  ,,čus" řekla Wendy s úsměvem.
  ,,ahoj.." Taky jsem se lehce usmála.
  ,,jo, a tohle!" Řekla směrem k tomu s otazníkem na tričku, který na nás s úsměvem mával ,,je Soos, Soosi Candy!" Taky jsem zamávala. ,,A teď vzhůru ven!!" Křikla a už mě táhla ven.
   Vyšli jsme ven kde se mi ukázal pohled na les a prašnou cestu. Když jsem se otočila naskytl se mi pohled na to v čem sem byla. Byla to malá chatka s nápisem Mystery Shack akorát z toho Shack bylo S lehce dole. Na to jak to vypadalo z venčí to ve vnitř vypadalo větší.

   S Mabel jsme toho docela prošli až mě boleli nohy. Ukázala mi hodně míst a představila hodně lidem. Krom jejích kamarádek Grendy a Candy a jelikož kdyby na mě a Candy někdo zavolal a myslel by jen tu jednu, řekla jsem ať mně říkají jen Can. Když sme se vraceli už se stmívalo.
   Vešli jsme do Mystery Shack, prošli obchůdek a zase jsme byli v kuchyni. U stolu seděli Stan, Dipper a Ford. Když nás spatřili usmáli se.
  ,,říkal sem si kdy se vrátíte" Řekl Stan.
  ,,to víš Zlejdo! Gravity Falls je velké a my prošli rozhodně víc jak půlku!" Křikla Mabel a šla ke stolu kde si sedla, já stála furt na místě.
  ,,pojď si taky sednout Candy, přeci nebudeš stát nebo jo?" Optal se Ford, já se usmála a šla si taky sednout.
   Zbytek večera jsme strávili povídáním a totálních blbostech, Ford poté objednal večeři v podobě šunkové a hawaii pizzi. Když jsme dojedli ukázali mi koupelnu a já se umyla, Mabel mi půjčila nějaké oblečení na noc. Stan s Fordem mi mezitím připravili nějaké to místo na spaní v podobě matrace na zemi a dekou s polštářem v Dipperově a Mabelině (RIIIIIIP) pokoji abych nebyla sama. Nějakou dobu jsme si povídali a nakonec šli spát, pod Mabelinou postelí jsem zahlédla Billa. Zamával na mě a zmizel. Doufám, že si s ním budu moct zítra promluvit.  Jsem tu sotva den a už si tu připadám jako doma. Poté jsem usla.

2/5 - 1/5 - 3/4 - 4/4 - 1/5 - 1/2 - 1/1 - 5/1


(779)

Démon a Já (GF/FF) [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat