~ 1 ~

17.4K 567 92
                                    

"Bence buna hiç gerek yok profesör."

"Ne o Granger, kıyafet alacak paran mı yok?"

"Seni öyle bir lanetlerim ki Malf-"

"Miss Granger ve Mr Malfoy lütfen müdürenin odasında oldugunuzu unutmayın."

"Üzgünüm profesör ama gerçekten bu balo işi saçmalıktan ibaret." Bunları söyledikten sonra derin bir nefes aldım. Hayır tabi ki sorun elbise alacak paramın olmaması degildi. Aptal Malfoy. Sorun balonun eşli olmasıydı ve savaş bittikten 2 ay sonra Ron ayrılmak istemisti, sorun etmemiştim ama şimdi bu eşli balo işi oldukça canımı sıkıyordu.  Elbette Harry benimle gitmek isterdi ama bunu kabul edemezdim, Ginny yıllarca Harry'yi bekledikten sonra baloya onunla gitmek isterdi.

Savaşı Voldemort kaybetmiş ve sonunda tamamen gitmişti. Kimse emin olamazdı ya neyse. Arthur Weasley ve diğer bakanlık çalışanları tüm Ölüm Yiyenleri sorguladıktan sonra Azkaban'a yollamıstı. Lucius Malfoy Azkaban'a yollanan Ölüm Yiyenler arasında en baştaydı ama Draco ve Narcissa Malfoy Azkaban'a gitmek için yeterince suç işlememişti.

"Hey Granger" Malfoy'un sesi beni kendime getirdi. 

"Efendim"

"Miss Granger madem balo istemiyorsunuz o zaman sizi zorlamıyorum. Size bir hafta veriyorum, bu haftada balodan daha eğlenceli bişey bulursunuz diye umuyorum.Savaştan sonra evler arası anlaşmazlıklar azalsa da hala çok iyi anlaşılmıyor, güzel bir etkinlik bulun. Haftaya Mr Malfoy ve sizi tekrar burada görmek istiyorum."

"Peki profesör"

Dramione Obsessed *Düzenleniyor*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin