~ 8 ~

7.1K 376 39
                                    

"Keşke hep böyle yanımda kalsan, seni kaybetmekten o kadar korkuyorum ki."

★★★★★★★

Gelen kişi Ginny'ydi ve onları birbirine sarılmış görünce gerçekten şaşırmışa benziyordu, fakat çok uzun sürmeden kıkırdamaya başladı. Hermione ise yanakları kızarırken arkadaşına kapıyı işaret etti ve yataktan kalkarak peşinden gitti.
"Sen ve Draco neden beri uyuyordunuz?"
"Hiçbir fikrim yok. Eve geldiğimizde aklıma Bellatrix'in yaptıkları geldi ve sanırım bayıldım, uyandığımda beraberdik. Sahi siz neredeydiniz?"
"Ah Hermione çok özür dilerim. Biz eve gelince ev cinleri odalarımızı gösterdi, biz de uyuduk. İyi misin şimdi?"
"Evet evet iyiyim."
"Ama hala neden Draco ile uyuduğunu anlatmadın Mione?"
"Bende bilmiyorum. Sabah uyandım ve ne olduğunu sordum ama saatin daha erken olduğunu uyumamı söyledi. Zaten sonra sen geldin."
"Bence kendisi anlatmalı." O sırada içeri giren Draco Malfoy'a baktı ikiside. Hadi ama her gün pijama giyen Draco Malfoy görmüyorlardı ya. Hermione incelemeye devam ederken Ginny soru sormaya başladı,
"Ne oldu dün? Sadece uyudunuz mu? Bir şey yaptın mı Hermione'ye?! Bak yaptıysan söyle de hemen öldüreyim seni. Konuşsana! Hem beni neden çağırmadın bayıldığında?!"
"Tabi ki sadece uyuduk Ginny manyak mısın?! Ayrıca Weasley, Hermione bayıldığı sırada senkavga etmekle meşguldun. Senin gecen nasıl geçti, abisinin-yanında-sevgilisi-ile-uyumak-isteyen-kız?" Draco alayla gülerken, Ginny kızarıyordu. Hermione ise hala daha Draco'yu incelemeye devam ediyordu. En sonunda karnı acıktığı için konuşmaya karar verdi,
"Hım kavganızı bölüyorum ama şey benim karnım acıktı." Genç kız sanki utanılacak bir şey söylemiş gibi kızarınca Draco gülmemek için kendini çok zor tutsa da genç kızın ne kadar sevimli olduğunu düşünmeden edemedi. En sonunda ise ev cinine seslendi.
"Tuby! Bize kahvaltı hazırla!"
"Malfoy! Rica et, emir verme!"
"Pekala Hermione." Genç kız adını Draco'nun dudaklarından duyunca kalbinin hızlandığını hissetse de bunu boşvermeye çalıştı. En sonunda herkes aşağı inip kahvaltısını yaptığında odalarına çekildiler. Hermione kendi odası olmadığı için, üstünü değiştirmeye Draco'nun odasına gitmek zorunda kaldı.
"Eğer odadan çıkarsan Malfoy, üstümü değiştirecegim."
"Aslında giyinmene yardım edebilirim Granger? Ne dersin bence olu- Ahh!"
"Ne oldu? Neyin var? İyi misin?" Genç kızın soruları hoşuna gitsede canı gerçekten acıyordu Draco'nun. Hermione karşısındaki çocugun sol kolunu tuttuğunu görünce affalladı. Ne yani Ölüm Yiyen İşareti mi yanıyordu?
"Bu mümkün değil Draco. O-o gitti, Harry onu yok etti. Öyle değil mi?"
"Telaşlanma Hermione, arada bir oluyor. Ölüm Yiyenlerle ilgili boşver. Hem az önce sen benim için endişelendin mi?"
BU ÇOCUK NASIL BU KADAR GÜZEL GÜLÜYOR?
NEDEN ONUN GÜLÜŞÜNDEN ETKİLENİYORUM?
HADİ AMA ONDAN HOŞLANAMAM.
İç sesim sustuğunda bana hala gülümseyen Draco'ya baktım.
"Elbette endişelendim. En sevdiğimi düşmanımın canını ben yakmak isterim."
"Canımı senin yakman benim için bir şereftir."
VE DRACO MALFOY KIKIRDADI.
CİDDEN MÜKEMMELDİ.
Hepsi tekrar salonda buluştuklarında ne yapacaklarına karar vermeye çalışıyorlardı.
"Bence Quiddicth oynayalım."
"Saçmalama Ron, ben gezelim derim."
"Çok sıkıcısın Pans, oyun oynayalım?"
"Bence film izleyelim."
Hepsi Hermione'nin önerisini kabul etmişti. Daha önce İhtiyaç Odasında izledikleri için nasıl bir şey olduğunu biliyorlardı.
Harry ve Ginny, Pansy ve Ron, Neville ve Luna ikili koltuklara otururken, Blaise mızmızlanmaya başladı,
"Yaa hepinizin sevgili var ama?! Baksana Hermione ikimiz de yalnızız ha?"
Blaise'nin bu sözlerine herkes gülerken, Draco'nun içinde bir şeyler olmuştu. Hadi ama Hermione Granger'ı kıskanmış olamazdı. Değil mi? Gün boyu sürekli film izlediler, korku,komedi,aksiyon. Akıllarına ne gelirse.
Gece olup yemek yedikten sonra Draco'nun aklına bir fikir geldi,
"Hani mugglelar bar adını verdikleri bir yer var ya, oralara mı gitsek?"
Herkes onaylarken bir kişi itiraz etti. Hemione değil, şaşırdınız biliyorum. İtiraz eden Ginny idi.
"Ben oraların çok tehlikeli olduğunu duydum."
"Merak etme Ginny, ben seni korurum."
En sonunda hepsi gitmeye karar verdiğinde Pansy, kızları kendi odasına toplayıp kıyafet bulmaya çalıştı. Ve işte hazırlardı. Hepsi oldukça kısa etek ve elbiseler giymişlerdi. Hermione her ne kadar eteğini çekiştirip dursa da görünüşünden memnun olduğu belli oluyordu.
-Bir kaç saat sonra-
"Hadi ama Draco sürekli Doğruluk deme!"
"Pekala bu sefer Cesaretlilik olsun."
"Hım o zaman şu karşıdaki sarışın kızı öp."
Draco Malfoy kendinden emin kızı öpüp geri gelecekken kız kulağına bir şeyler söyledi ve gülüp uzaklaştı. Herkes Draco'ya gülüyorken sadece Hermione rahatsız olmuş gibi duruyordu. Bir kaç içkiden, saçma cesaret isteklerinden sonra, Hermione, Neville ve Pansy oldukça sarhoş olmuştu. Malfoy Malikanesine geldiklerinde herkes sevgilisini odasına çıkarırken, Draco önündeki kıkırdayıp duran kızı kucağına alıp odasına çıkardı. Basit bir büyü ile kızın pijamalarını giydirdikten sonra odadan çıkıp yan odaya uyumaya gidecekken genç kızın konuşmasını duydu,
"Bu gece burada uyuyamaz mısın?"
Draco Malfoy önce kızı süzdükten sonra gidip yanına uzandı ve kendisine sarılan kızın kokusunu içine çekerek mırıldandı,
"İyi geceler Hermione."
"İyi geceler Draco."
Genç kız uykuya dalmadan önce o hoşuna giden sözleri duydu,
"Keşke hep böyle yanımda kalsan, seni kaybetmekten o kadar korkuyorum ki."

Dramione Obsessed *Düzenleniyor*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin