~ 18 ~

4.7K 213 62
                                    

Multimedia: Yeni karakterlerimizin düğünde giydikleri. Ve Draco'nun damatlığı.

-Draco-

Heyecandan yerimde duramayacak hale gelmiştim. Etraftaki konuklara göz gezdirirken bakışlarım Esmerelda ve Becca'ya kaydı. Şimdi diyeceksiniz ki bunlar kim? Benim ikiz kuzenlerim, Beauxbatons öğrencisi oldukları için fazla birini tanımıyorlar. Her neyse şuan cidden çok heyecanlıyım. Birazdan evleneceğim! Hermione'ye evlenme teklifi ederken yüzünün girdiği halleri hiç unutamıyorum.Şuan ise salondaki herkes gibi bende meleğimi bekliyorum. O sırada ileride babasının kollarında geliyor. Heyecanlandığı çok belli, gülümsüyorum. Onu haketmek için ne yaptığımı düşünürken o çoktan yanıma geliyor. Daha sonra birbirimize dönüp yeminlerimizi ediyoruz.

"Seni hayatımın sonuna kadar seveceğime, asla ayrılmayacağımıza yemin ederim."

"Hayatımızda ne zorluk olursa olsun her zaman yanında olacağıma yemin ederim."

"Seni hiçbir şartta bırakmayacağıma yemin ederim."

"Seni sonsuza kadar seveceğime yemin ederim."

Yeminler edildikten sonra elimi ona uzatıyorum. Dans ederken çevresine bakınıyor, mutlu görünüyor. Konuşmaya başladığımda hemen bana dönüyor.

"Seni çok sevdiğimi biliyorsun değil mi Herm?"

"Biliyorum, bende seni çok seviyorum Draco."

"Sen hiç gitme tamam mı?"

"Tamam."

*********

Uzun bir süre dans ettikten sonra Hermione yorulduğu için çiçeğini atmak istedi. Bende bu arada etrafa göz atarken Blaise'nin Esmerelda ile ve Becca'nın Dean Thomas ile dans ettiğini gördüm. Bunun ne işi vardı burada?! En azından artık Hermione'nin peşinde değildi. Etrafa biraz daha bakarken bizimle aynı bina ve dönem olan Scarlett'ı gördüm, Seamus ile dans ediyordu. Tanrım herkes ne kadar mutlu!

Dikkatimi Hermione'ye verdiğimde insanların önüne geçmiş, basamakta çiçeği ile durduğunu farkettim. Çiçeği yine Blaise tutarken Pansy ve Luna hariç herkes kahkahalar ile gülüyordu. Blaise çiçeği Esmerelda'ya uzatıp göz kırparken gülümseyip bizimkilerin yanına gittim.

En sonunda gece bitti, Hermione ile evimize gittik. İşte en sevdiğim kısım!

Ben ona sırıtarak bakarken o ise bakışlarını yere eğmişti. Neden utandığını hala anlamıyordum, daha öncede yapmıştık?! Yanına gidip ona sarıldığımda o da başını göğsüme yasladı. Sonra başını kaldırıp bana baktığında eğilip dudaklarını öpmeye başladım. O da bana karşılık verip dudağımı ısırdı.

DUDAĞIMI.

ISIRDI.

MERLİN!

Onu kucağıma alıp odamıza götürürken ağzından bir inleme kaçtı ve daha fazla kızardı. Bense bu davranışı üzerine kıkırdamıştı.

O yanımda olduğu sürece sanırım dünyanın en mutlu insanı olacaktım.

****************

Bu bölümü; IamPotterhead, prof_fangirl ve duygusalkiz658'e ithaf ediyorum. Bir başka deyişle; Esmerelda, Scarlett ve Becca'ya :)

Dramione Obsessed *Düzenleniyor*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin