~ 3 ~

10.1K 456 69
                                    

Pekala biraz saçma bir fikir olabilir ama Malfoy'un bu kadar tepki göstermesi gerekmezdi değil mi? Ne yani eşli bir balo yapmaktansa daha samimi bir parti hoş olur diye düşünmüştüm.
"Mr Malfoy lütfen sakince yerinize oturun ve Miss Granger'ı dinleyin, eminim ki sizde benim gibi detayları merak ediyorsunuzdur."
"Evet merakla dinliyorum Granger, daha ne kadar saçma bir fikir haline gelebilir bu?"
"Ha-ha komiksin Malfoy. Ben şöyle düşündüm, eğer evler arası barış istiyorsak daha samimi bir ortam gerekli. Ve şu bir gerçek ki anlaşamayan sadece Gryffindor ve Slytherin, tabi Hufflepuff ve Ravenclaw arası da pek iyi değil. İşte bu yüzden daha iyi anlaşma sağlamak amacıyla bir pijama partisi en mantıklı yol!"
"Peki."
"Ama itiraz etmeden önce bir dinl- Sen az önce benim fikrimi kabul mu ettin?"
"Evet kabul etmesem sonsuza kadar konuşacaktın çünkü."
Draco karşısında zafer kazanmış gibi aptalca sırıtan kıza bir kaç saniye baktı. Gülüşü ne kadar içtendi. Peki bu pijama partisi neyin nesiydi? Yüce Asil Malfoy herkesin içinde pijamaları ile mi oturacaktı? Bunu daha sonra düşünme kararı aldı ve odadan çıkan kızın peşine takıldı. Başkanlar Odası müdürün odasından uzaktı ama ikisi de kuledeki odalarına varana kadar bir şey demediler.
"Çilekli turta"
Genç kızın sesi Draco'yu kendine getirdi, odaya gelmişlerdi. İkisi de kendi odalarına çıkan merdivene yönelirken kız bakışlarını ona çevirerek:
"İyi geceler Draco" dedi ve odasına gitti. Arkasından uzun süre şaşkınca bakmasına engel olamayan Draco "İyi geceler Hermione" diye mırıldandı.
Ertesi sabah genç kız hala dün geceyi düşünüyordu. Malfoy'a ilk kez ismi ile seslenmişti ve üstelik Malfoy hiç bir iğneleyici lafta bulunmamıştı. Bunları düşünmeden kahvaltı yapmak için odasından çıktı, bugün haftasonu olduğu için kütüphanede ders çalışır belki de Draco ile partiyi konuşurdu. Malfoy, Draco değil.
Draco için zor bir gece olmuştu, tüm gece rüyasında Hermione'yi görmüştü. Aslında güzel rüyalardı ama o, o Granger'dı. Yıllarca "inek, bulanık, çirkin" diye dalga gectiği kız. Kahvaltıya indiğinde kısa bir süre Gryffindor masasına bakınca genç kızın arkadaşları ile güldüğünü görünce içinde bir kıskançlık hissetti. Hızlıca kendi masasına gectiğinde Pansy'nin de onlara baktıgını gördü. O da onlar gibi olmak istiyordu bunu biliyordu Malfoy.
Gryffindor masasında ise genç kız arkadaşlarına veda ederek kütüphaneye gitmişti. Öğleden sonra okumak için bir kaç kitap aldı Başkanlar Odasına doğru gitti. Kitabını okumaya başladıgında aklında Malfoy ile parti işini konuşmak vardı ama sabah erken uyandıgı için olsa gerek elinde kitabı ile uyuyakaldı.
"Ah Hermione, uyurken o kadar masumsun ki keske seni hep böyle izleyebilsem."
Draco kafasında bu düşünceler ile genç kızı izlerken kızın uyanmaya başladıgını farkederek hemen toparlandı.
"Sen ortalık yerde uyumayı iyice alışkanlık yaptın Granger."
"Hayır Malfoy seninle şu parti işini konuşmak için bekliyordum ama uyumuşum kusura bakma."
Seni bekliyordum.. Bu cümle nedense Draco'nun içinde bir şeyler olmasına sebep olmuştu, kız ona Malfoy yerine Draco desin istiyordu. Uzun süre parti hakkında tartıştılar. Hermione ne önerse Draco tersliyordu, bir de nerede yapacakları sorundu tabi.
"İhtiyaç Odası! Orada yapabiliriz partiyi, sen o işi bana bırak. Yiyecek ve içecek gereken her şeyi hallederim ben. Şimdi gitmem gerek görüşürüz Hermione."
Çocugun aceleci tavrı ve kıza Granger degil de Hermione demesi aklına gelse de ne kadar yorgun oldugunu farkedip hemen uykuya daldı.
"Hadi ama Malfoy zaten 5 kere doğruluk dedin artık cesaret demelisin!"
Draco karşısındaki kıza bir kaç saniye baktı, savaş onu da olgunlaştırmıştı fakat yanında Potter oldukça neşesi hiç eksilmiyordu. Cesaret derse ne isteyebilecegini düsündü, belki onu küçük düşürürdü ya da saçma bir şey isterdi. Ama bir Malfoy asla korkmaz.
"Peki, cesaret olsun. Ne istiyorsun?"
Genç kız bir kaç saniye düşünür gibi yapsa da ne istedigi zaten belliydi. Yüzüne kocaman bir sırıtış ekleyip:
"Bu odada ki en güzel kız ile cennette 7 dakika!"
Herkes gülüşürken bir kaç kişi Pansy ile Draco'ya kaçamak bakışlar attı. Draco pekala Pansy'yi seçebilirdi onunla sadece konusabilirlerdi 7 dakika ama bu sıralar Pansy'de bir şeyler vardı sanki birinden hoşlanıyor gibi bunu düşününce Malfoy onu seçmekten vazgeçti. Öte yandan Granger'ı seçebilirdi, bu odada ki en güzel kızın o olduğunu düşünüyordu. En sonunda kararını verdi ve yüzüne alaylı bir gülümseme oturtarak,
"Granger" dedi.
Kimisi şaşırmış kimisi ise tahmin etmiş gibi Hermione'nin tepkisini bekliyordu en sonunda genç kız "Pekala" diye mırıldanarak çocuğun peşinden dolaba girdi.
İki dakika boyunca ikisi de sadece birbirlerine bakmakla yetindi. En sonunda dayanamayan Malfoy konuşma başlatmak istercesine alayla söyledi,
"Bu senin ilk dolaba girişindir heralde Granger?"
"Yanılıyorsun Malfoy, biz Gryffindorlular bu oyunu sıkça oynarız ve defalarca Ron ile dolaba girmiştim. Ve o senin aksine daha eğlenceliydi."
"Ah eğlence mi istiyorsun Granger, pekala."
Draco genç kızı belinden tutarak kendine yaklaştırdı ve bir anda kızın dudaklarına yaklaştırdı kendi dudaklarını. Hayır öpmüyordu, o şekilde kızın kaç dakika dayanabilecegini merak ediyordu. Düşündüğünün tersine Granger onu öpmemiş ve beklemiştir, en sonunda dayanamayan Draco tam genç kızı öpmeye başlamışken dısarıdan Ginny'nin sesi duyulur,
"Hey çocuklar 7 dakika oldu ve hatta geçiyor belki artık gelmek istersiniz?"
Buna aldırmayan Draco, genç kızı biraz daha kendine yaklaştırarak öptü ve,
"Hoşuna gitmediğini söyleyemezsin Granger, yanaklarının kızarıklıgına bakarsak." dedi ve dolaptan çıkıp diğerlerine katıldı.

Dramione Obsessed *Düzenleniyor*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin