-Hermione-
Uyandığımda gözlerimi açmaya korkar haldeydim. Etraf çok sessizdi, çok fazla. Yattığım sert zemin fazla rahatsız gelince yavaşca gözlerimi açıp doğrulmaya çalıştım. Karşıma çıkabilecek onlarca canavarı düşünüp, nasıl kurtulabilece- karşımda bir çocuk vardı.
Hufflepuff üniformalı?
Endişeyle bana bakan?
Draco ve Luna ile sohbet eden?
Ne olduğuna anlam verememişken Draco gelip bana sarıldı. Olayın saçmalığını anlamaya çalışırken Luna güven verircesine bana gülümsüyordu. En sonunda açıklama beklediğimi belirtince çocuk konuşmaya başladı,
"Ben Miles. Melez ve Hufflepuff'ım. Dün için özür dilerim, ben bir kurtadamım ve dolunay olunca ne yaptığımı bilmiyorum."
"Ve bizi kaçırıp buraya getirdin öyle mi?"
"Böyle söyleyince biraz tuhaf ama evet."
"Bu kurtadam olayından McGonagall'ın haberi var mı?"
"Ah evet var. Babam da benim gibi ve okula kayıt zamanımda sorun olmadığını söylemişti Dumbledore. Ve şuan Mcgonagall'da bir sorun olmadığını söylüyor. Sadece beni bir hafta önce uyardı, dolunay zamanı ormanda olduğumu bildiği için sizin burada olduğunuzu söyleyip dikkatli olmamı istedi. Aslında dikkatli oldum ama Luna çok güzel kokuyordu."
Luna bunun üzerine kızarırken ben gülümsedim. Sevimli bir çocuktu, muhtemelen bizimle yaşıttı ama onu daha önce görmemiş olmam tuhaftı.
"Peki sorun değil sonuçta hiçbirimiz zarar görmedi değil mi?"
"Evet."
"Öyleyse biz gidelim çünkü hala bulmamız gereken bir ruh var."
"Aslına bakarsanız size o konuda yardım edebilirim?"
Tek kaşım kalkmış çocuğa bakıyordum, nasıl yardım edebilirdi ki? Aniden karşımıza çıkmış olması zaten tedirgin ediyordu beni. Benim suskunluğumu fırsat bilen Draco hemen sordu,
"Nasıl yardım edebilirmişsin ki?"
"Benim sevgilim var. Hannah. Daha önce ona da benzer bir görev verilmişti. Söylediği büyülü söz ile ormandaki tüm ruhların yanına geldiğini ve onların arasından aradığı ruhu bulduğunu anlatmıştı."
"Bu sihirli söz neymiş peki?"
"Üzgünüm söyleyemem çünkü ben ruhlardan gerçekten korkarım ve buraya gelmelerini istemiyorum. Ama Karanlık Ruhlar ve Büyüler kitabı yanınızda ise 367. sayfasındaki büyü."
"Tamam biz şimdi gidelim."
********
Hermione, Draco ve Luna oradan hızla ayrılırken, Miles'ın arkalarından sinsice sırıttığını farketmemişlerdi.
*******
-Harry-
Hadi ama bir ruh bulmak ne kadar zor olabilir ki? Günlerdir arıyoruz ama hiçbir şey bulamıyoruz. Dün gece yine ormanda gezinirken şansımıza Hermione'ler ile karşılaştık. Anlaşılan onların yolculuğu bizim ki kadar sıkıcı geçmiyormuş. Şu Miles denen çocuk beni tedirgen ettiyse bile boşvermeye çalıştım. Sonuç olarak geceden beri bir büyü arıyoruz. Kütüphaneden bir sürü kitap alıyorduk ama hiçbir şey yoktu.
"Hala mı bir şey yok?"
Ginny gerçekten sıkılmıştı burada. Bazen Ron'u düşünüyorum. Birinci sınıftan beri yaz tatilleri dışında bu kadar uzak kalmamıştık hiç. İyi mi değil mi çok merak ediyorum. Ginny'nin bana seslendiğini duyduğumda hepsinin bana baktığını farkettim.
"Bulduk Harry!"
"Neville büyüyü buldu!"
"Çok tehlikeli diyor."
"Kim söylemeli?"
"Ben yaparım."
Neville yapabilecegini söylediğinde ona şöyle bir baktım. Evet yapabilirdi, savaşta son Hortkuluk olan yılanı öldürüp iyi bir iş çıkarmıştı ama aklıma takılan şey onu böyle bir tehlikeye atmak isteyip istemediğimdi.
Ben düşünmeye devam ederken herkesin onaylarca Neville baktığını gördüm. Luna cesaret verircesine elini tutuyordu. Neville sözleri söylediğinde her şey aniden gerçekleşti.
Boğuluyormuşum gibi bir his.
Ginny'nin çığlığı.
Neville'ın kasılan ve daha sonra sırıtan yüz ifadesi.
Luna'nın elini yanmış gibi çekişi.
Herkes şaşkınca birbirine bakarken Draco olaya müdahele edip Hogwarts'a gitmek için sözleri söylediğinde kendimi sıkışır gibi hissettim. Daha sonra ise karanlık bir odaya varınca yara izimdeki ani yanma ile çığlık atarken, Draco'nun da sol kolunu tutup benim gibi bağırdığını duydum. Bayılmadan önce işittiğim son sesler kızların çığlığı, Neville'ın kan donduran kahkahası ve McGonagall'ın tedirgin sesi oldu.
Sonra ise gözlerim kapandı.
********
-Hala tatildeyim bu yüzden bölüm biraz kısa ve geç geldi. Tatilim bitince bölümler yine düzene girecek. Kafanızda soru işareti bırakmayı sevdiğimi anlamışsınızdır sanırım :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramione Obsessed *Düzenleniyor*
Fanfiction"Merak ediyorum doğrusu Hermione, balo zamanları dışında güzelliğini nasıl bu kadar iyi saklıyorsun?" "Aslına bakarsan isteyerek yaptığım bir şey değil ama yine de yüzünde ki şaşkınlık ifadesi beni mutlu etti." "Öyle mi? Belki de biraz da sen şaşırm...