~ 14 ~

4.5K 232 23
                                    

Nihayet FYBS'ler bittiğinde rahat bir nefes almıştık. Ama ne yazık ki şimdi geçirdiğim 7 yıl boyunca kaldığım bu odaya bakarken iç çekiyorum. Zaman ne kadar da çabuk geçmişti öyle! Bugün resmi olarak Hogwarts'tan mezun oluyorduk! Merlin Aşkına!
Odadan çıktığımda ağır adımlarla Başkanlar Odası'na ilerledim. Eh yıllar olmasa bile o odada oldukça zaman geçirmiştim bu yıl. O oda Draco ile ilklerimize tanık olmuştu. Duvarlardaki tüm portlerler ben geçerken hüzünle selam veriyorlardı. En sonunda kütüphaneye geldiğimde burayı gerçekten özleyecegimi düşündüm. Bu arada eğer bilmiyorsanız, kütüphanedeki tüm kitapları okudum! Yasak bölümdekileri bile! Ben bundan oldukça gurur duyarken, Harry ve Ron saçma bir şey olduğunu söylüyor.
Bu gece Hogwarts'taki son balom.
Bu insanların hepsini bir arada belki de son görüşüm.
Savaş sırasında kaybettiğimiz, mezuniyeti göremeyenleri düşünürken gözlerim doluyor. Hadi ama ben ne zaman bu kadar sulugöz oldum?! Bu arada eğer merak eden varsa, Dean benden vazgeçti. Duyduğum kadarıyla Romilda Vane ile berabermiş ki buna sevindim.
Her neyse Hogwarts'ı gezmeyi bitirip Başkanlar Odası'na yöneliyorum.Hazırlanmak için orayı uygun görmüştük.
Kim derdi ki Pansy, Luna, Ginny ve Hermione bu kadar yakın arkadaş olacak?! Ah her neyse.
Şuan daha önemli bir şekilde son baloma hazırlanmalıyım. Bu gece her şey mükemmel olmalı.
***********
Draco mükemmel görünüyor.
Draco.
Mükemmel.
Görünüyor.
Merlin Aşkına bir insan bu kadar yakışıklı olabilir mi?! Üstümdeki elbiseyi kızlarla beraber tasarladık -hepimizinki kendi tasarımımız- ve anlıyorum ki birileri uyumlu olabilmemiz için Draco'ya yardım etmiş. Her neyse elbisemin üst kısmı dar ve beyaz renkte, kalın askılı. Alt kısmı ise turkuaz ve dizimin bir karış üstüne kadar geliyor. Ayakkabılarım beyaz ve platform topuk. Saçlarımı bukleler haline getirerek sağ omzumda dağınık bir şekilde topladık. Draco'nun sesi ile başımı ona çevirdim,
"Çok güzelsiniz hanımefendi, acaba bu gece size eşlik edebilir miyim?"
"Ah elbetteki bayım, ve sizde çok hoşsunuz."
Burada ikimizde kıkırdıyoruz ve gecenin sonunda olacakları bilmeden dans etmeye başlıyoruz.
-Balonun 4 saat sonrası-
"Yüzüme bak Hermione!"
"Ne var Draco?"
"Sana birilerinin bakması bile canımı yakıyorken bunu bana nasıl yapabilirsin?" Sesi sonlara doğru azalmıştı ve ağlayacak gibi duruyordu ama şuan gardımı indirirsem söylediği lafları yutmuş olacaktım.
"Benim bir şey yaptığım yok tamam mı Draco?! Dinlemiyorsun ki beni!"
"Neyş dinleyeceğim Hermione? Ne söyleyebilirsin ki bana bundan sonra?!"
"Ah boşversene Draco, uğraşamam artık!"
"Sen ne ile uğraşıyorsun ki Hermione? Sanırım ben sana yetmiyorum ki kendini başka erkeklerin kucağına atıyorsun. Şeyden ne farkın var? Bir şey.."
"Söylesene Draco! Şimdi de sürtük olduğumu söylüyorsun öyle mi? İnan bana Draco Malfoy umrumda bile değilsin artık! Beni bir daha görmeyeceksin!"
"Kaçıyorsun öyle mi Hermione? Belki de küçük sevgilinle? Her neyse daha fazla rahatsız etmek istemem Granger."
"Görüşmemek üzere Malfoy!"
*************
Her iki gençte birbirine öfkeli uzaklaşırken genç kız hemen eşyalarını topladı ve arkadaşlarıyla vedalaşmadan, ailesine haber vermeden uzaklara cisimlendi. Kimsenin onu bulamayacağı yerlere. Genç adamın ise ondan farkı yoktu aslında, tüm eşyalarını toplamış ve Malfoy Malikanesi'ne cisimlenmişti. İkiside bu geceyi unutmak isterken bir an önce sakinleşip barışmak istiyorlardı.

Dramione Obsessed *Düzenleniyor*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin