Znovu člověk

2K 205 11
                                    


Pohled Gejmra:

Uběhl týden a já jsem stále pes. Pěkně jsem za tu dobu zlenivěl, jídlo mám naservírované doslova pod čumák, když nechci nemusím nic dělat a můžu jen spát. Mám teď víc pozornosti než jsem měl jako člověk. ,, Tak čo si pozrieme dnes?" Jako každý večer projíždí filmy, které má na notebooku a tentokrát vybírám já. Když najede na strážce galaxie 2 zaštěkám. ,,Dobre ako chceš, vieš toto je obľúbený film Gejmríka. To je môj... už ani neviem čo lebo sa už dajaku dobu neozval." Podíval jsem se na něj něj výrazem, který by u člověka značil šok. On mě opravdu zná osobně. Rozhodl jsem se to teď neřešit a uvelebil jsem se vedle něj na posteli. Hlavu jsem se položil na jeho hruď a on mě  hladil. Nevím jak ale v téhle poloze jsme usnuli.

Ráno

Klidně jsem spal, když najednou jsem slyšel křik a ocitl se na zemi. ,,Au co to sakra?" Vstal jsem ze země a podíval se na hnědovláska. Až pak mi došlo, že zase mluvím a stojím na svých lidských nohou. Jsem zase člověk... a nahý člověk. Všiml jsem si, jak na mě ten kluk kouká a rychle jsem vzal deku a zakryl se s ní. ,,Ups promiň netušil jsem, že se změním zrovna teď." ,,Kto jsi, kde je môj pes?" ,,To já jsem ten tvůj pes, já jsem Doge." ,, Čože? Zbláznil si sa, okamžite odíť lebo zavolám políciu." ,,Ne to ne, říkám pravdu. Dokážu se změnit na psa a jediné co z mé podoby zůstane stejné jako v lidské formě jsou..." ,, Oči... máš je úplně rovnaké ako Doge." ,, Vím, že je to šílený ale všechno ti vysvětlím... jestli mě necháš." Nejistě kývl hlavou. ,, Najprv by sa ale mal obliecť." Neuvědomil jsem si, že jediné co zakrývá moje tělo je tenká deka. ,,Jo.. jasně to bych měl." Tohle bude pěkně dlouhé vysvětlování...

Gejmr je zase člověk, jak to vysvětlí Kelovia bude mu věřit?

Pes nebo člověk?Kde žijí příběhy. Začni objevovat