K+G

1.5K 139 18
                                    


Pohled Michala:

U Kuby jsem ještě nějakou chvíli zůstal. Dívali jsme se spolu na filmy a přitom leželi v objetí toho druhého. Už se pomalu blíží večer a já dostal nápad. ,, Máš chuť se trochu projít?" ,, Jasné kam?" ,,To bude překvapení." Usmál se vstal a šel se obout. Ruku v ruce jsme vyrazili a já nás dovedl na Petřín. Výhled ho ohromil ale kvůli tomu jsem ho sem nevzal. ,,Chci ti něco ukázat, když jsem se tu procházel našel jsem tohle." Zavedl jsem go do takového průchodu vytvořeného z pískovcových skal. Do stěn bylo vyryto spousta nápisů a srdíček. Vzal jsem ze země kámen a taky tam vyryl srdce a do něho písmena K+G. ,, Teď máme památku navždy." ,, Milujem ťa."  Políbil mě, chvíli jsme se líbali. ,, Pojď slunce bude zapadat a ten výhled bude ještě daleko víc fascinující." Vzal jsem ho za ruku a vedl zpět na vyhlídku, když jsme vycházeli ze skal ignoroval jsem vyryté srdce s písmeny M+M, které bylo vyryté přesně naproti tomu co jsem vyryl před chvílí. Je to minulost a už se k ní nechci vracet. Sedli jsme si na lavičku a pozorovali, jak nad Prahou zapadá slunce. Položil jsem si hlavu na Kubovo rameno a díval se do dálky na město. Teď je všechno jak má být a přál bych si, aby to tak zůstalo. Jenže moje minulost mě prostě nechce nechat napokoji....

Co znamenají vyrytá písmena M+M? Jakým způsobem Michalovi ještě jeho minulost zasáhne do života?

Pes nebo člověk?Kde žijí příběhy. Začni objevovat