Pohled Michala:Byli jsme se s Kubou projít po městě ale něco se mi na tom nezdálo. Choval se jinak. Tak nějak, provinile. Došli jsme ke mě domů a já už se ho konečně mohl zeptat.
,, Tak to vyklop co se stalo?"
,,O čom hovoríš?"
,, Prosimtě tvý smutný nálady by si nevšiml akorát slepej. Co se děje?"
Něžně jsem ho políbil.
,, Mě můžeš říct cokoliv. Domluvili jsme se už žádná tajemství."
,, Keď ti to poviem budeš ma nenávidieť."
,, Proč bych tě měl nenávidět? To se nikdy nestane."
,,Dobre tak ja ti to poviem."
Odešel pár kroků ode mě a otočil se zpátky na mě.
,,Pred tým ako sme sa dali dokopy, uzavrel som s Jawom takú stávku."
,, Jakou sázku?"
Nechápal jsem co se mi snaží říct. Proč bych ho kvůli sázce měl nenávidět?
,, Stavil sa so mnou, že ťa nedokážem sbaliť."
Ne, ne tohle neřekl. To nemohl právě říct. Jen jsem se na něj nepřítomně díval. Snažil jsem se o co nejlepší poker face, aby nepoznal, jak mě to zasáhlo.
,, Takže... tohle celý je jen lež? Celou tu dobu co jsem tě ze srdce miloval, jsi to ty jen předstíral? To mi tady teď říkáš?"
S každým dalším slovem jsem zvyšoval hlas. A moje maska začala mizet. Cítil jsem, jak mi začaly téct první slzy.
,,Nie na začiatku možno hej ale ja ťa naozaj ľúbim. Vieš ako som tehdy utiekol po našom prvom bosku? Bolo to preto lebo som sa cítil previnilo, ako zrádca. No ale vedel som, že moje city sú pravé. Vedel som, že ťa milujem. Preto som sa k tebe vrátil, preto sme teraz spolu. Tá stávka s tým nemá nič spoločné."
,,To ti teď jako mám věřit? Zradil jsi mě, mojí důvěru. Nemůžu s tebou být, když jsi nejsem jistý, že je to skutečné. Nemůžu s tebou být když ti nevěřím."
,, Ospravedlňujem sa nechcel som aby..."
,,Odejdi."
,, Čo ty..."
,,Je konec... nemůžu pokračovat ve vztahu který není upřímný. Odejdi, už tě nechci vidět."
,,Zlatko..."
,, Nejsem tvoje zlato, už nejsem tvoje nic. Odejdi hned."
,,Nerob mi to prosím ťa."
,,Vypadni."
Zařval jsem na něj, poprvé jsem na něj zakřičel. Lekl se a tentokrát už nic neřekl. Jen se na mě se slzami v očích podíval a odešel.
Já jsem zoufale padl na postel a pustil to ven. Brečel jsem do polštáře jako malé dítě. Takhle moc jsem nebrečel od doby co jsem byl malý. Žádný rozchod nebolel tak moc jako tenhle. Co teď budu dělat...Co bude s klukama dál? Jak se s tím budou vypořádávat? Říkal Kuba pravdu, skutečně Michala miluje? Kdo bude opora pro Michala a kdo pro Kubu?
ČTEŠ
Pes nebo člověk?
FanfictionPořád vtipkuje s kamarády o tom, že je pes a nikdo z nich neví, že je to pravda. Skutečně se může v psa proměnit kdykoliv bude chtít. Stačí ale chvilka neopatrnosti a skončí v útulku neschopný se proměnit zpět na člověka. Vezme si ho někdo k sobě a...