Prosím nech to pochopí

903 110 9
                                    


Pohled Michala:

Téměř všechny komentáře pod novým videem z kšeftbloku se týkaly toho streamu.
,,Mal si to smazať."
,, Už je pozdě a navíc jsem docela rád, že to lidi ví. Udělal bych dneska zase stream, jako náhradu."
,, Myslíš, že je to dobrý nápad?"
,,Je protože takhle se alespoň lidi přestanou hádat a dozví se pravdu. Praví fanoušci tu zůstanou a falešné nepotřebujeme."
Přitulil se ke mě a políbil mě.
,, Milujem ťa."
,, Já tebe taky."
Večer jsem opět nachystal stream. Jsem zvědavý kolik lidí u mě zůstane.
Chvílí jsme s Jawem a Kubou normálně hráli, když se v chatu začaly množit zprávy ohledně minulého streamu, tak jsme se ze hry odpojili.
,, Takže lidi, abych ukončil vaše domněnky a hádky tak to řeknu. Ano já a Kelo jsme pár. Milujeme jeden druhého a nic a nikdo to nemůže změnit. Buď se s tím smiřte a dál nás sledujte a podporujte. Nebo odejděte, protože negativitu rozhodně nechceme a falešné lidi u sebe nepotřebujeme."
Aktuálně bylo na streamu 11 000 lidí, sledoval jsem to číslo a čekal o kolik klesne. K mému překvapení kleslo pouze o tisíc. Čekal jsem to horší. Podíval jsem se do chatu a ten byl zaspamovaný srdíčky a různými cute smajlíky.

Chat

❤️❤️❤️
😍😍😍💕💕
😘😘👨‍❤️‍💋‍👨👬👨‍❤️‍👨
💋💋❤️❤️💘💞
💍💍💍

Usmál jsem se, tohle dopadlo líp než jsem vůbec doufal...

Pohled Kuby:

Bolo krásné vidieť, takú podporu. Bol to príjemný pocit vedieť, že za vašim vzťahom stojí toľko ľudí.
Prišla mi zpráva na Messenger a moja dobrá nálada bola v keli.

Kedy mu to chceš povedať? Mal by to vedieť nemyslíš?

Povzdychol som si a odpísal.

Poviem ale teraz nie je vhodná chvíľa.

Jawo má pravdu musím mu to povedať. Bojím sa ale ako buďe reagovať až sa to dozvie. Hlavne až sa dozvie, že som mu opäť niečo tajil. Bože prosím nech to pochopí...

Co má Kuba Michalovi říct? Co mu tají? Jak to vezme Michal, dokáže to přejít nebo to na něj bude moc?

Pes nebo člověk?Kde žijí příběhy. Začni objevovat