Úvod

3K 223 13
                                    


Pohled Gejmra:

Umět se měnit z člověka na psa a zase zpátky je docela fajn a zábava. S klukama při natáčení vtipkuji o tom, že jsem pes ale nikoho z nich by nenapadlo, že je to pravda. Ikdyž jen částečně. Bohužel to ale má i své mouchy, občas tu přeměnu nemůžu  ovlivnit a pak trvá i několik dní než se změním zpátky. Jako na potvoru se mi to stává v těch nejméně vhodných situacích. To je taky důvod, proč jsem momentálně zavřený v kleci v nějakém útulku. Byl jsem se normálně projít, když jsem se náhle změnil na psa a nemohl jsem se hned proměnit zpět, tak jsem se procházel v psí podobě. Jenže co se nestalo, po cestě domů jsem míjel útulek a samozřejmě si mě někdo odtud musel všimnout a když u mě neviděl žádného majitele a ani známku, prostě nic vzal mě sem. Teď by se nemohl změnit zpět ani kdybych chtěl. Slunce už zapadá a já budu zřejmě muset strávit noc v kleci a začínám mít obavy, že ta noc nebude jen jedna. Pak se ale něco stalo a vypadá to, že se na mě přece jen usmálo štěstí...

Pohled Kela:

Nedávno som sa presťahoval do Prahy a nechcem byť sám, tak som sa rozhodol pořídit si psa. Aké šťastie, že útulok je blízko domu v ktorom bývam. Pozeral som sa na tie chudáčiky bez domova a jeden ma zaujal viac ako ostatný. Krásný Šiba Inu, obľúbené plemeno Gejmríka. Hneď som si na neho spomenul. Chvíľku sa na mňa tak zvláštne pozeral a keď naklonil hlavu na stranu a slabo zaštěkal, mal som jasno tohto psa chcem...

První část, snad se vám příběh bude líbit. 💕

Pes nebo člověk?Kde žijí příběhy. Začni objevovat