Jak jsi mohl?

1K 111 11
                                    


Pohled Michala:

Dovolená utekla jako voda a my jsme zase zpátky doma. Bude to zvláštní, neprobouzet se každé ráno vedle Kuby. Ačkoliv ho mám jen naproti, tak to bude nezvyk, nebýt s ním 24 hodin denně. Než jsme se nadáli, stáli jsme naproti sobě, každý před dveřmi svého bytu. Dívali jsme se jeden na druhého a nic neříkali. Najednou jsme oba udělali tři kroky směrem k tomu druhému a spojili naše rty v dlouhý láskyplný polibek. Odtáhli jsme se od sebe ale pořád jsme jeden druhého drželi.
,, Prídeš ku mě na večeru? Povedzme okolo siedmej? Možno aj niečo upečiem."
,,Moc rád a být tebou moc bych mě nerozmazloval. Když chci umím být jako malý dítě co mermomocí chce sladkost."
,, Těším sa až túto tvoju stránku poznám."
,,Jak myslíš, já tě varoval."
Naposledy jsem ho políbil a oba jsme zašli do svých bytů. Vybalil jsem si a na stories dal vědět, že už jsem zpátky a fanoušci se můžou těšit na nová videa. Jelikož mám ještě několik hodin čas, tak jsem se pustil do natáčení. Než jsem se nadál stál jsem před Kubovým bytem, zazvonil jsem a čekal. Byl jsem překvapený, když otevřela mladá holka, mohlo jí být tak patnáct, šestnáct víc ne.
,, Ahoj...ehh... zavoláš mi Kubu?"
,,Jasně... Tati někdo za tebou přišel."
Tati??! Než se stačila otočit zpátky ke mě zmizel jsem. Vyběhl jsem z domu a sedl si do nedalekého parku. Proč mu říkala tati? Proč mi něco tak podstatného neřekl?? Byl jsem v šoku a udělal jsem první věc co mě napadla. Napsal jsem dvě zprávy, jednu Kubovi

Jak si mohl. Co ještě jsi mi zatajil, že jsi ženatý nebo máš ještě víc dětí než jen jedno? To mi tak málo věříš? Pár dní tě teď nechci ani vidět!!

A ještě jednu člověku, kterého teď potřebuju vidět ikdyž hluboko uvnitř vím, že je to chyba. Neměl bych ho do toho vůbec tahat.

V devět na našem místě? Potřebuju s tebou mluvit a o něco tě požádat.

Obě jsem odeslal a vydal se na Petřín v naději, že se objeví. Nemůžu tady zůstat musím na pár dní zmizet. Ujasnit si jak to bude dál...

To jste nečekali co? Jak Kubova dcera zamíchá s jejich vztahem? Komu patřila ta druhá zpráva, o co chce Michal dotyčného požádat?

Pes nebo člověk?Kde žijí příběhy. Začni objevovat