Lavaboya gitmek için ayağa kalktım.
Sınıftan tam çıkıyordum ki dengemi korumakta zorlandım çünkü aygır bir kankam vardı ve sırtıma atladı. Hasta olduğum için 2 gün okula gelmemiştim özlemiş sanırım beni. Su aygırları sevgilerini böyle gösteriyor demek.
"Min Seo daha fazla yüklenirsen akciğerim ağzımdan çıkacak"
"Ah! Pardon tamam"
Derin bir nefes aldım ve yürümeye devam ettim.
"ee annen gitti mi?"
Sanırım kendini bizim eve atacaktı.
"evet"
"güzel ozaman parti time, eve erkek de atalım"
Dul kalırsın inşallah Min seo.
"oldu başka?"
"tamam ya şaka yapıyorum işte film gecesi yapalım"
"olabilir"
"ooo kızlar napıyoruz akşam" diyen Jeno arkadan saldırdı. Size arkadaşım çok yok demiştim dimi Jeno ve Jaemin var onları evcil hayvan olarak besliyorum.
"bende güzel filmler var" dedi kuduz Jaemin.
Nolsun işte maalesef onlarda küçüklük arkadaşım öyle arada takılıyoruz. Her ne kadar kuduz olsalarda aramızda güçlü bir kardeşlik var. Her ne kadar Jaemin ve Min seo flörtleşse de... Ben daha fikrimi söylemeden Min seo konuştu.
"olur valla gelin eğleniriz"
"sizi paspasta yatırırım ona göre" dedim ve sabahtan beri 1 saatte ulaştığım lavaboya girdim. Okul gömleğimi düzeltip çıktım. Aslında eğlenceli biriyimdir ama sınav haftaları biraz durgun oluyorum.Öğle arası yemekhaneden çıkıyorduk. Müdür Yardımcısının yanından geçerken bana seslendi.
"Soo Bin, müdürün yanına"
Gene ne bok yedim diye düşünürken odaya vardım. İçeri girdim.
"Soo bin hoşgeldin"
"merhaba"
"seni transfer öğrenci için çağırdım"
Konuşmasına devam etti.
"benim yeğenim oluyor. Seni yarın onunla tanıştıracağım okulu ona gezdirirsen sevinirm"
Şaşırdım aslında.Ama okulda sevilen biriydim ve herkes bana güvenirdi.
"peki efendim."
Deyip odasından çıktım ve sınıfa gitmek için merdivenlere yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IS THİS LOVE REAL? [ Jisung Park ]
FanfictionSoo Bin in hayatı gayet sıradandı. Ta ki onla karşılaşana kadar... Hayatını değiştiren şey onun sevgisiydi. Peki bu sevgi gerçek miydi? Soo Bin ona güvenecek ve kalbini ona açacak mıydı?