Bölüm:8

40 4 1
                                    

Sabahleyin anahtarı alarak evden çıktık.  Mafya gibi yürürken bizimkilere seslendim.
" Beni 5 dk bekleyin, Jisung da bizle gelsin" deyip binaya koştum. Kata çıktım ve zili çaldım. Açıkcası belinde havlu ile kapıyı açan bir Jisung beklemiyordum. Islak saçları alnına düşüyordu. Utanarak arkamı döndüm.
"Ah şey ben özür dilerim"
Hala arkam dönüktü ve eliyle omzumu tuttu.
" ah hayır benim hatam"
Elini anında çektim.
" ya!  Git giyin de gel! "
Deyip vurmaya başladım.
" sakin ol tamam biliyorum çok etkileyiciyim."
" sus ve aşağı gel seni bekliyoruz. "
Deyip koşarak indim. Sanırım kızarmıştım çünkü Min Seo üstüme koşarak geldi.
" oha kızarmışsın!  Öptü mü?  Sarıldı mı?  Evlenme teklifi mi etti?  Çıkıyor musunuz? Konuşsana kızım! "
Jöle gibi sallayıp duruyordu beni.
" lan dur bir! Yok bir şey koştuğum için oldu."
" biz biliriz o koşmaları " dedi Jaemin.
Bu sırada aşağı Jisung indi.
" sonunda geldin " dedi Jeno ve Jisung un sırtını patpatladı.
--------------------
Sınıfa geçtik. Sıra düzenimiz şöyleydi ;    ben ve Jisung yan yana,  bizim çaprazımızda Min ve Jeno ve onların arkasında ise Jaemin.
Üçüncü teneffüsteyken Jisung bir anda yanağımı tutup çekti.
" napıyorsun! "
" İnstagram da gördüm Min seo yumuşak olduğunu söylüyordu. "
Öylece yüzüne baktım.
" cidden yumuşakmış"
" hoşt ulan" bunu diyen insan Jenoydu.
" Jisung yavaaş"
Tahta kalemi Jeno nun kafasına geçirdim.
------
Beden dersindeyken hava gayet güzeldi bir anda fırtına ve yağmur başladı. Arka bahçede olduğum için sınıfa gelene kadar başımdan aşağı su boşaltılmış gibi olmuştum. Ayrıca üşümüştüm. Soyunma odasına gidip beden kıyafetlerimi çıkartıp okul üniformamı giydim. Ceket getirmediğim için üşüyordum. Sınıfa girerek sırama geçtim ve 10 dk sonra falan Jisung geldi. Çantasından mavi kazağını çıkartıp bana uzattı. Ne oldu dermişcesine baktım.
" giyin"
" üşümüyorum"
Kazağı bir anda kafamdan geçirdi ve kollarımı tutup kazağın kollarına sokmaya başladı.
" Bakayım,  yakıştı "
Kazağı çok boldu. Kollarım resmen görünmüyordu ve kazak elbise gibi olmuştu bana. Resmen okul eteğimin 1 cm yukarısındaydı. Tabi deveden ne beklersiniz ki.
" kahve alıp geliyorum " dedi ve gitti.
Gittikten sonra kazağı kokladım. Parfümü vanilyalıydı. Ve bu en sevdiğim kokuydu. Sağımdaki Jenoyu görünce korktum.
" ooo benim küçük kızım sevgili yapmış"
" saçmalama Jeno"
" mavi yakışmış "
Jaemin demişti bunu.
" Şuna bakın köpek gibi kokluyor hala"
Alnına vurdum Seo nun.
" Ah!"
Açıkcası bilmiyorum. Bu yaptığı hareketler hoşuma gitmiyor değil. Ama farklı şeyler hissetmiyorum.  Yani aynı düz işte. Kalbim hızlanmıyor.

 IS THİS LOVE REAL? [ Jisung Park ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin