Jeno_blue: taşınmaya gelirken...
530 beğeni 56 yorum...
Soo_bin: vay şerefsiz bide baskına gelirken foto mu attınız!
Jaemin_: gene mükemmelimMin_seo: Jeno gözlerin nerde?
----------------------
Yastıkla Jeno yu boğarken kapı çaldı. Koşar adımlarla kapıya uçtum. Jisung gelmişti.
"hoşgeldin"
" merhaba"
Jaemin ve Jisung merhabalaşıp içeriye Jeno nun yanına geçtiler bende yanlarına geçtim. Sohbetleri bilgisayar oyunu hakkındaydı. Sıkıldım ve mutfağa gittim. Mutfaktan salona doğru salonda oturan Seo ya kaş göz yapıp buraya gelmesini söyledim. Oda sıkılmış gibiydi. Ama erkekler kaynaşmıştı bu hoşuma gitti.
" Seo şunlara seslensene filtre kahve içerler mi? "
" filtre kahve içmek isteyen var mı?"
"olur"
"olur"
" olur ama benimki sütlü olsun "
" Soo herkes içiyor ama Jaemin inki sütlü olcak"
" tamam sağol sen geçebilirsin "
Suyu ölçüp makinenin haznesine koydum. Ardından kahveyi de ekledim. Düğmeye basıp beklemeye başladım.
" Soo sen Jisung tan hoşlanıyor musun?"
" ah saçmalama Min"
" seni bilemem ama o senden hoşlanıyor. Sana bakışlarını görmedin mi? "
" bilemiyorum Min aynı şeyleri hissediyor muyum bilmiyorum. Ona kalbimi açarsam kırmasından korkuyorum ve toparlayamamaktan."
Makineden bip sesi gelince düğmeyi kapatıp kahveyi bardaklara doldurdum. Son bardağa ise süt ekledim.
" haklısın bişey diyemem ama iyi çocuk bence "
Tepsiye koyup salona ilerledim. Tepsiyi masaya bıraktım herkes kendi bardağını aldı.Jisung ve Min in arasına oturup ve kahveyi yudumlamaya başladım. Jeno nun ani konuşmasıyla irkildim.
" valla güzel film getirdim. Jaemininkinden iyi "
" adı ne "
" grinin elli tonu "
" Jeno çık evden "
Biraz sonra dayağı yicekti.
" şaka ya sende beni kovmaya ne meraklıymışsın "
Ters ters baktım.
" Size Thor getirdim "
Deyip filmi taktı ve izlemeye başladık. Uykumun geldiğini farkettim. Kahve bende farklı etki yapıyordu. Ve film ne olursa olsun uykum hep gelirdi. Gözlerim kapandı. Sonra kafam bir anda yumuşak bir yere düştü. Sonrasında ise kafamı kaldıracak gücü kendimde bulamadım ve öyle kaldım.
Çok geçmedi 10 dk sonra uyandım bir baktım ki Jisung ın omzundayım dememi beklerdiniz ama hayır Min seo nun omzunda uyuya kalmışım.
Kendime gelirken Jisung eve gitmek için ayaklandı. Ayağa kalktım. Aniden kalktığım için başım döndü. Düşüyordum ama Jisung beni kolumdan tuttu.
" Ahh resmen başımın belasısın"
" ben naptım ya "
Diğerleri uyuyordu koltukta bu yüzden fısıldaşıyorduk. Kapıya doğru gittik.
" bugün için teşekkürler "
" sizin kaynaştığınızı görmek hoşuma gitti. Bizimle takıl "
" olabilir. Neyse iyi geceler "
" sana da "
Kapıyı kapatıp salona geçtim.
" Hadi herkes yatağına bakayım. Kalkın!"
Söverek kalktılar ve odalara dağıldılar bende odama geçtim. İnstagram a girdim. Min seo nun attığı fotoğrafa bakıyordum.Min_seo: valizleri taşıyan Jenoyu izlerken
760 beğeni 76 yorum
Jeno_blue: pardon şeref siz misiniz?Jaemin _: arabanın anahtarı elinden düşecek az kaldı.
---------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IS THİS LOVE REAL? [ Jisung Park ]
ФанфикSoo Bin in hayatı gayet sıradandı. Ta ki onla karşılaşana kadar... Hayatını değiştiren şey onun sevgisiydi. Peki bu sevgi gerçek miydi? Soo Bin ona güvenecek ve kalbini ona açacak mıydı?