Bölüm:13

32 3 1
                                    

Dudağımı hafifçe öpüp geri çekilmişti. Bu olay 6sn felan sürmüştü. Ama bana asırlar gibi geldi.

"iyi geceler"
Deyip  gülerek kendini yatağa attı. Ben ise hala sırtım duvara yapışık halde duruyordum.

"i-iyi geceler"
Deyip odadan koşar adımlarla çıktım.
Odama girip kapıyı kapatıp. Sırtımı kapıya yasladım ve yere çöktüm. Hala elim ayağım titriyordu. Bir 10 dk daha öyle durduktan sonra bir anda ayağa kalkıp yerimde zıplamaya başladım. Neden bu kadar mutluydum bilmiyorum.  Kendimi yatağa atıp kafamı yastığa gömdüm ve çığlık attım. Kafamı kaldırıp aynaya baktım.

" sana noluyor Soo bin "
Aşık oluyorsun...

-----------------
Sabah uyandığım gibi banyoya koştum. Rutin işlerimi halledip çıktım. Ve mutfağa iniş yaptım. Min seo uyanmış ve su içiyordu. Koşarak sarıldım.
"Günaydın güzelim"
" hayırdır Soo iyi misin? "
" hemde çok iyiyim"
Deyip yanağından öptüm. Min ise hala şaşkınca yüzüme bakıyordu.
"Soo bin,  tatlım geleceğini parlak görmüyorum bil istedim."
Güldüm.
"ooo prensesler,  uyanmışsınız"
İçeri Jaemin girdi ve Min seo nun yanağına öpücük kondurdu. İtiraf ediyorum çok tatlılar.
" Jeno ve Jisung uyanmadı mı?"
"Jeno lavaboda,  Jisung uyuyor sanırım."
" bence sen bir gidip uyandır onu Soo"
Göz kırparak söylemişti bunu Min.
"Neden ben?"
"napalım yani gidip Jaemin mi uyandırsın öperek"
Öpme kelimesi geçince kızarmıştım.
"Aman of"
Zırlayarak yukarı kata çıktım. Kapıyı açarken sesleniyordum ve oda aynı anda kapıyı açtı.
"Jisung uya-"
Gene dipdibe gelmiştik. Valla tansiyon hastası yapar bu çocuk beni.
" Sana da günaydın Soo " deyip yanağımdan öptü.
"Öpme beni"
" neden"
Nefes alamıyorum.
"rahatsız oluyorum"
"demek öyle"
Bu seferde sıkıca sarıldı. Kolundan kaçıp mutfağa indim.
İlk öpücüğümü bu Deve Jisung ın alması sinirimi bozmuştu. Şerefsiz muşmula suratlı... Diye söverken aynı anda tezgahta domates doğruyordum.
Jeno,  Jaemin ve Min salondalardı. Birinin bana aniden arkamdan sarılmasıyla korktum ve bıçak parmağıma kaydı.
" Bak naptın "
Deyip parmağımı Jisung un gözüne kadar soktum.
"ah özür dilerim" deyip parmağımı yıkamaya başladı. Ben ise yüzüne bakıyordum. Bir insan nasıl bu kadar çekici bir yüz hatlarına sahip olabilirdi? İnsan mıydı?
" Nazar değecek az sonra "
" ne?"
" yok birşey"
Deyip kıkırdadı. Ani gelen deli cesaretiyle kendime hakim olamayıp yanağını öpüp odaya kaçtım ve kapıyı kilitledim. Jisung ın kahkasını burdan bile duyabiliyordum.
   
   Çok geçmedi Min seo odama geldi.
"kızım açız biz burda hadi ya napıyorsun burda kapında kilitli zaten iyi misin?"
Kapıyı açıp onu içeri aldım ve geri kitledim.
"noluyor Soo"
" ben birşey yaptım "
"Naptın gene"
" Bu çok farklı birşey "
"Söylesene"
"ama çığlık atma"
Devam ettim.
" ben Jisung ı öptüm"
" hı olabilir nor-"
Jeton yeni düştü.
" ne dedin sen! "
Bağırırken ağzını kapattım elimle.
" ya iyi ki bağırma dedik"
" inanmıyorum Soo bin sen ciddi misin, ah şuan çok mutluyum küçük Soo bin imiz aşık oluyor."
Utandım.
" ben o olaydan sonra bida erkeklere karşı aramda hep duvar olur sanmıştım ama Jisung o duvarı yıktı Min seo. O beni değiştirdi. O hayatıma renk verdi. "
Min bana mutluluktan sarıldı.
" işte benim kızım "
Bende sıkıca sarıldım.
"hadi Soo artık inelim acıktım."
" bir dakika"
Gidip dolabımdan siyah uzun bir ceket ve siyah şapka aldım.
" ne o "
"utanıyorum"
" salak"
----------------
Çoktan kahvaltıyı yaptık ve salonda oturuyorduk.
Jisung benim tam karşımdaydı ve sürekli bana bakıyordu. O gözlerini oyacaktım az sonra. Beni gıcık etmek için yapıyordu. Şerefsiz.
Jeno ortaya fikir attı.
" benim fikrim var. Zaten bugün okula gitmedik okulun son haftası diye. Ve diyorum ki dışarı çıkalım mı?"
Herkes onayladı ve üstümüzü giyinmek için odalara ayrıldık.
Odama girmek üzereydim ve kolumun tutulmasıyla duraksadım.

Beni direk kendine çekip sarıldı.
" kalbini kazandığım için çok mutluyum "
------------
Evet biz şuan Jisung la çıkıyorduk. Şaka gibi ama evet. Ve tayfadaki herkes biliyordu. Jeno ve Jaemin gelip Jisung ı tebrik edip sırtına felan vurmuşlardı. Ortam zevkliydi.
  Bu arada AVM ye gitme kararı aldık. Öyle mağazalarda rastgele geziyorduk. Jisung beni tutup bir mağazaya sürükledi. Ardından çift kıyafetlerinin olduğu reyona götürdü. Küçüklüğümden beri hep ilerde çift kıyafeti giymek istemişimdir.
" hadi seç "
"ben değil birlikte seçelim"dedim.
Yanağımı öpüp"olur" dedi.
------------
" bu nasıl? "
"çok pembe"
" e ama kızlar pembeyi sever,  yoksa sen..."
Elimdeki askıyla kafasına vurdum.
"şaka yapıyorum tabi ki sevgilim"
" ya Jisung çok yoruldum artık seçelim ve gidelim"
Bu sırada gözüme bir takım yakalanmıştı. Hızla yürüyerek onu kaptım ve Jisung ı çekiştirerek soyunma kabinine getirdim. Hadi dene şunu sonrada ben deneyeyim.
" birlikte deneyelim"
Deyip göz kırptı. Sapık.
" askılığı ağzına sokmadan önce gir ve giyin"
Korkarak içeri kaçtı.

O denedikten sonra bende denedim ve ikimizde beğendik. Ardından kasaya gidip kıyafetleri aldık ve sonra tekrar kabine girip onları giydik. Bu sırada bizimkiler yemek yiyordu AVM nin üst katında.
  
Jisung ı kolundan tutup aynaya sürükledim. Ve fotoğraf çekildik.

 

Soo_bin:💜                                 1076 beğeni 312 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Soo_bin:💜
         
                       1076 beğeni 312 yorum...

Jisung_park: Rehberimde seni 1.50 diye değiştirmeye karar verdim sevgilim.
             Soo_bin: ezik pancar sus sen

Min_seo: çok güzelsiniz ama yaa

Jeno_blue: iguana gibisiniz
        Jaemin_: o nasıl tabir lan

---------------------

 IS THİS LOVE REAL? [ Jisung Park ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin