Ayakkabımı giyinirken annemin seslenmesiyle irkildim.
"Soo Bin anahtarı aldın mı? "
"Evet anne"
Birlikte arabaya bindik. Annem her zaman ki gibi iş seyahatine gidiyordu ve beni okula bırakıp havaalanına geçecekti. Kulaklığımı takıp pencereden dışarıya bakmaya başladım. Day6-I like you dinliyordum. Dalmıştım arabanın ne ara durduğunu farketmedim. Annem ve ben arabadan indik. Vedalaşıp sarıldım. Ve her zaman ki gibi evi dağıtmamamla ilgili, sürekli fast food yemememle ilgili birtakım öğütler veriyordu. Onları da dinledikten sonra annemi öpüp okuluma girdim.
..........................
Evet şuan maymunlar cehennemine(sınıf) girmiş bulunuyorum. Fotoğraf çeken, dans eden, şarkı söyleyen, espri yapmaya çalışan, pencereye tırmanmaya çalışan her türlü insan vardı. Bana günaydın diyen sınıfın bomba güzeli Sun Yeon a selam verip yerime geçtim.
Pencere kenarında oturmam büyük avantajdı çünkü tarih dersi vardı. En azından bunalınca dışarı bakıyordum.Kim sabah sabah tarih dinlemek ister? Çok arkadaşım olduğu söylenmezdi sadece tek bir yakın arkadaşım vardı o da Min Seo. Küçüklükten beri arkadaşız küçükken sokakta koşarken üzerine dondurmamla birlikte düşmüştüm. Kızacağını düşünmüştüm ama kahkaha atmaya başlamıştı. O zamandan beri yakınız. Bunları düşünürken dışarı bakıyordum ve lüks bir arabanın okulun önünde durduğunu farkettim. Sanırım müfettiş gelmişti gene. Şeytan suratlı müdürümüz okulun kapısına kadar geldi ve gelenleri karşıladı. Arabadan benim yaşlarımda yakışıklı bir çocuk inmişti.
"Soo Bin, az önce açıkladığım maddelerden hangisi kore tarihini sarsan olayı tetiklemişti?"
Evet, hoca dersle ilgilenmediğimi gördü ve klasik hocalar gibi soruyu yapıştırdı. Her ne kadar ilk başta araba farı görmüş sincap gibi kalsam da soruyu cevapladım.
"4. Madde"
Öğretmen birşey diyemeden zil çaldı. Lavaboya gitmek için ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IS THİS LOVE REAL? [ Jisung Park ]
FanficSoo Bin in hayatı gayet sıradandı. Ta ki onla karşılaşana kadar... Hayatını değiştiren şey onun sevgisiydi. Peki bu sevgi gerçek miydi? Soo Bin ona güvenecek ve kalbini ona açacak mıydı?