Bölüm: 3

47 4 8
                                    

Alarmı susturdum ve yatakta oturur pozisyona geldim. Sadece düşünüyordum. Ne düşündüğümü de bilmiyordum aslında öyle dalmışım. Kalktım ve annemin boş odasında yatan Min seo yu uyandırmaya gittim. Dün bizde kaldı aslında bugün de bizde kalacak okul çıkışında Jeno ve Jaemin de gelecek. Direk üstüne atladım Min seo nun.

"uyaaaan"
" sus"
" ya hadi acıktım hem geç kalacaz okula"
"sadece 5 dk"
" of tamam şimdi mutfağa geçiyorum 5 dk sonra gelmezsen seni oyarım."

Mutfağa geçtim ve dün marketten aldığımız kimbapı dolaptan çıkardım.Normalde sabahları ramen yemezdim ama ramen yapmaya karar verdim. Suyu haşlanması için ocağa koydum ve Min seo hala gelmediği için odaya baskın yapmaya gittim. Planım belliydi. Ayağımla kapıyı açtım.
" Seo uyan çabuk Jaemin kapıda bize kahvaltıya gelmiş! "
Bunu demem yeterliydi biliyordum. Anında yataktan fırladı. Hemen yatağı topladı saçını düzeltti ve mutfağa koştu. Bunları saniyeler içinde nasıl yaptı bilmiyorum. Ama Jaemin bu kızın hormonlarını oynaştırıyor eminim.
"yalan söyledin dimi lan"
"ne yapayım kalkmadın"
Masaya oturduk. Bu sırada ramenleride suya attım yaklaşık 5-7 dk sonra oldu ve yemeye başladık.

  Kahvaltıyı da yaptıktan sonra kalkıp üstümüzü değiştirdik.Okula hazırlandık ve anahtarımı alarak evden çıktık.Okulum eve yakın değildi. Bu yüzden otobüse bindik. Ne şans ki (!) otobüste Jenoyla karşılaştık. Okula varana kadar çıkışta neler yapacağımızı konuştuk. Ve bugün yeni gelen öğrenciye okulu gezdireceğimi anlattım.

-----------------------
Sınıfa geçtik ve sırama oturdum. Daha öğretmen gelmemişti bu yüzden bende dışarıya dalmıştım gene. Geçen gün okula gelen lüks araba gene geldi. İçinden o yakışıklı çocuk indi. Yüzünü tam göremedim. Ama hissettim yakışıklıydı. Ardından öğretmen derse girdi.
   Çok geçmeden sınıfa müdür ve o çocuk geldi.
"evet çocuklar yeni bir arkadaşınız var, kendini tanıt bakalım"
" merhaba ben Park Jisung. Xxx lisesinden transfer oldum umarım iyi anlaşırız."
Sarı -gri tonları renginde saçı,pembe dudağı, fit vücudu ve sesi ile oldukça dikkat çekiyordu aslında. Gözleri küçüktü ve gülünce yok oluyorlardı.
"Soo Bin sana okulu gezdirecek"
Adımı duymamla irkildim. Dalmıştım çünkü.
"oraya oturabilirsin Jisung"
Dedi sınıf öğretmenimiz ve benim yanımı işaret etti. Ve birlikte oturduk.

Teneffüste tanışma faslımız oldu.
"merhaba ben Soo bin tanıştığıma memnun oldum"
"bende memnun oldum adım Jisung"
El sıkıştık. Bir an kendimi iş toplantısında hissettim. 
"etrafı gezdireyim gel"
---------------
"Evet burası da spor salonu."
"hmm güzelmiş teşekkür ederim"
"önemli değil"
Söylemeyi unutuyordum resmen deve gibi boyu vardı. Aramızda 15 cm vardı nerdeyse. Kafamı kaldırmak zorunda kalıyordum oda kafasını eğmek zorunda kalıyordu. Komikti aslında.

"herhangi bir sporla uğraşıyor musun Soo bin?"
"aslında hayır ama arada Min seo ile dans kursuna gidiyoruz derslerden sonra zaman kalırsa. Sen?"
"bende aynı şekilde"

Aramızda samimilik çok yoktu. Zaten öğlen arası da bizimle yemek yedi. Şeytan suratlı müdür yanımıza yapıştırdı kene gibi.

Zil çaldı ve okul bitti sonunda. Jeno, Jaemin, Min seo ve ben hep birlikte bize geçtik. Ama önce markete uğradık. Ivır zıvır aldık. Eve gelir gelmez Jeno kuduruğu ve Jaemin kartalı kendini koltuğa attı.
"kızlar hadi birşeyler hazırlayın"
"kalk kendin al"
"ayıp ya hiç biricik Oppana öyle denir mi? "
Jeno benden 1-2 ay büyük diye yürüyen egoya dönüşüyordu resmen.
Koltukta yatan jenoya yaklaştım.
"Oppa~ biraz yaklaşsana"
"efendim"
Şap diye alnına geçirdim.
"aahh! Buraya gel bacaksız!"
Evde koşuşturma başladı.
Tabiki de yakalanmadım koltuğa oturdum ve Jeno nun midesini terlik sayesinde 12 den vurdum.
---------------------
Herkes koltukta uyuyakaldı. Jaemin güzel film getircem dedi ama herkes sıkılıp uyudu. Dizime yatmış olan Min seo yu dürttüm. Uyandı.
"kalk yatağa yat"
Fısıldaşıyorduk.
"çocukların üstünü örtelim."
Ay çok düşünceli ya yerim (!)
"şurda örtü var"
Elimle işaret ettiğim yerden örtüyü aldı ve kuduzların üstüne örttü ardından yukarı çıktık. Min seo uykucu olduğu için hemen annemin odasına gidip yattı bende telefonu alıp instagram da dolaşıyordum.

Bildirim (1)
Jisung_park sizi takip etmek istiyor.

Hesabımı bulmasına şaşırdım. İsteğini kabul ettim. Ve ben de onu takip etmeye başladım.

 IS THİS LOVE REAL? [ Jisung Park ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin