Zbytek školy pokračoval poněkud nudně. V češtině jsme psaly na vedlejší věty, fyziku jsem prospala,...
Doma jsem se svalila na postel a dívala se na své oblíbené seriály.
Před spaním jsem přemýšlela o tom že můj příšerný den, nebyl tak příšerný.
Kromě toho jsem přemýšlela o svojí třídě. Ta byla nejčastější a nejzajímavější téma na přemýšlení
Holky ze skautu mi vždycky když si stěžuju na svou třídu, na to jak nás plácají po zadku, jak úchylně mluví, jak jdou po schodech vždy za náma aby na nás dobře viděli říkají, že by si to v jejich třídě nikdy nedovolili.
Nemohla jsem usnout tak jsem rozebírala každého zajímavého člena naší třídy.
Takže... třeba John Doušek
Hmm střapatý tmavě hnědý středně dlouhý vlasy, hnědý oči.
Co se povahy týče tak: úchylnej podobně jako většina, čas od času řekne dokonce něco, co by se dalo považovat za vtipný(narážím na to, jak si v občance vytvořil politickou stranu a já jsem málem umřela smíchem), ve třetí třídě jsem byla jediná, které se nelíbil, neumí prohrávat,...
Potom... Franta Pilina: hodně tmavé mastné krátké vlasy, modré oči, vyšší postava.
Mája o něm jednou řekla( asi 2. třída) že má místo zadku bombu💣, to dokonale sedí.
Povaha: úchyl, horší než Doušek, baví se s Nejarem. Nejar by se dal jedním slovem popsat jako cigán. Nemyslím si že jsem rasistka protože mi nezáleží na tom jakou barvu kůže mají. Ale na tom jak se chovají. Mluvím pouze o většině ale cigáni jsou prostě líní, slizcí a podobně...
Pilina je debil, z části šprt, kterému ale nedělá problém pohádat se z vyučujícím.
Jarek Kvokal: jeho hlava s hnusným obličejem se zarostlým obočí a s očima, do kterých jsem se radši ještě nepodívala si ani nezaslouží zrzavé vlasy. Zrzavé vlasy jsem vždy chtěla (samozřejmě ne ty jeho odporný a mastný)
Je to třídní tlusťoch a hlavně třídní úchyl. Ze všech těch úchylných spolužáků byl on ten nejhorší.
Nenávidím ho víc než kohokoli jiného. Ostatně jako všichni, co mají rozum.
Je moc nechutnej na to abych o něm přemýšlela.
Takže... Maroš Bochánek: to je asi nejnormálnější kluk naší třídy. Má delší hnědé zvlněné vlasy, hnědooranžové oči, normální postavu.
Není úchylnej, možná pochytil něco málo od ostatních ale to nevadí. Sedím s ním v angličtině. Je sním celkem sranda.
Možná je to divný, když jsem si teď nejvíc postěžovala ale naše třída bez nich by prostě nebyla naše třída.
Už to že v osmičce tu Doušek nebude jelikož se dostal na gympl bude divný.
Samozřejmě jeho přijetí všichni řádně oslavili ale to nic nemění na tom, že všem bude svým způsobem chybět.
Budou nám chybět jeho debilní kecy, jeho průsery, jejíž vyšetřování trvá většinu hodiny...
S myšlenkami na tohle všechno jsem usnula.
ČTEŠ
bez smyslu
Adventurepříběh je o 13-ti leté dívce,která má obyčejný život. Je trochu praštěná ale to na ní má hodně lidí rádo Často se jí zdá o budoucnosti. Její láskou je dixinka- její milovaný pejsek.