4.kapitola: zabiju Douška- 1.část

41 1 0
                                    

Dneska byla ve škole nuda, jako vždycky. V němčině jsme si musely opět ztěžovat, protože naše učitelka němčiny a zemáku - Spalková na sobě měla zase něco, co byste nenašli ani v tom nejhorším sekáči. Měla bílé tričko přes které měla melounovou košily bez rukávů. Její kalhoty byly nechutně zelené a když jsme otevřeli okno, přehodila přes sebe nějakou hnědou věc. Tuhle učitelku nemám moc ráda, i když je jednou z mála vyučujících, která mě nechá sedět s Kate. Je malá takže ji mezi ostatními snadno přehlédnete, má kratší tmavé splihlé vlasy a o jejím oblečení už radši psát nebudu. Prostě ho asi vyhrabala v kontejneru. Je taky v celku úchylná. Když se jí tlusťoch dnes ptal, co je to ruská trojka řekla, že to není to, co si myslí. I jindy když se kluci o něčem podobném baví začne se hlasitě smát.

Ale tohle určitě není ten důvod, proč chci zabít Douška.
Ve výtvarce se s náma bavil o
co takhle rande Evansová. Ten, kdo četl christmas bonus ví, co se stane v 8. kapitole. Kdo ne tak si může domyslet, co se ve fanfikci na konci asi stane.
No a jelikož je to idiot, tak o mě začal z nějakého neznámého důvodu říkat, že jsem to napsala já. Jo to by bylo ještě celkem v pohodě ale pak tam některé fráze citoval ostatním s tím, že jsem to napsala já. Těmi ostatními myslím i Pazdíkovou. Teď mám v plánu ho zabít protože kdyby se to dozvěděly naši a uvěřili mu, tak by to byl teda slušnej průser...

bez smysluKde žijí příběhy. Začni objevovat