2. kapitola: pááátek!!!2.část

39 1 2
                                    

Do školy jsem přišla o něco dřív což u mě nebývá zvykem. Kate už byla ve třídě což už vůbec nebývá zvykem. Někdy je vtipný jak jsme si podobný. Když si vezmem na sebe to samý, když nás napadne něco stejnýho, nebo když      mluvíme o tom samým nejlíp zároveň. Kate je moje nejlepší kamarádka už asi od 4. třídy.
Má světle hnědé vlasy, které místy přesahují do tmavé barvy. Má zlatý odlesk. Jsou rovné a vlnité zároveň. Má modré oči s trochou zelené. Zelená je její i moje oblíbená barva. Je zvláštní jak se dvou naprosto odlišných lidí mohli stát skoro dvojčata. Já měla narozdíl od Kate rovné tmavě hnědé vlasy s zrzavým odleskem. Oči tmavě zelené  s trochou hnědooranžové. Ona vždycky nosila culík, já  vždycky rozpuštěné. Ona vždycky měla úkol, já vždycky ne. Ona byla ta slušná holčička, já byla ta drzá, která měla taháky už ve 3. třídě,...
Od doby co se spolu bavíme jsme se obě hodně změnily.
Bavila jsem se s Kate o létu. Co všechno podnikneme. Přemýšlení o bazénové párty dospělo k závěru že nemáme bazén. Bavili jsme se dál o podobných blbostech a přidala se k nám Katrin, Mája a Susan.
Katrin má barvu vlasů jako skoro všichni. Nechci říkat pochcaná
sláma - to zní blbě. Ale často si je barví. Nosí to co je in. Má super povahu. A jo dívá se na Riverdale...
Mája má hnědé vlasy, které jsou na konečních přebarvené na blond.
Nosí je zpravidla v culíku.
Když se sní bavím, vždycky mě rozesměje. Její smích je takový specifický.
Susan má barvu podobnou Katrin. Ale trochu tmavší. Její vlasy jsou vlnité ale často si je žehlí. Nosí pouze značkové oblečení. Je hodně hubená a to hlavně proto, že se o to snaží. Nejí nic v čem je  nad 10g cukru a tuku.
Často se směje ale je i často nemocná.
Když zazvonilo začala čeština. Pazdíková přišla se sešity. Super další opravenej test. Měla jsem 2 ale jen jsem nad tím mávla rukou. Čeština není matika. A navíc Pazdíková mě nenávidí. Neměla mě ráda už před tím ale jednou jsem to prostě nevydržela a řekla jsem jí do očí, tu že mě to prostě nezajímá. Od té doby mě zkouší každou hodinu. „Kolářová k tabuli!!!” zařvala. Vstala jsem a dívala se na její kalhoty, o kterých Kate jednou řekla, že se jí líbí, že má podobný od pyžama. „ piš: vrátil mu knihu, aby ji opravil” co to je za blbost??? pomyslela jsem si ale neřekla jsem nic. „ spojovací výraz je aby, a je to věta....eee...příslovečná.....účelová”
„ jistě že ano ptáme se přece proč za jakým účelem” řekla Pazdice.
Dostala jsem 1 ale tu si ani nezapsala jako většinu mých dobrých známek.
Zbytek češtiny jsem kreslila Dixinku.

bez smysluKde žijí příběhy. Začni objevovat