V posledních pár dnech se nic zajímavého nestalo, přesuňme se proto k pátku odpoledne.
Když jsem přišla ze školy, začala jsem si balit věci. S holkama a Johnem jsme se totiž rozhodli, že uspořádáme přespávačku. U Susan na zahradě nebo spíš u její babičky na zahradě.
Když jsem si sbalila všechny potřebné věci, jako je karimatka, deka nebo pyžamo, vyrazila jsem. Bylo kolem 16:00, když jsem dorazila k obchodu, kde jsem měla s Májou sraz. Po chvíli přišla. Nakoupily jsme nějaké jídlo a vydaly se na tu zahradu. Ale Susan tam ještě nebyla takže jsme si s Májou ustlaly uprostřed cesty. Proč ne že...
No a po pár pohledech lidí, kteří přicházeli nebo projížděli kolem konečně dorazila Susan a Kate.
Když jsme spolu s Kate postavily stan což byla celkem sranda, přišel i John. No jenže tu byl menší problém. Susanina babička nevěděla, že tam spí i John. Šli jsme na hřiště, kde se Mája se Susan dohadovaly nad tím, jak jí to řeknou, já s Kate jsme jen mlčky seděly vedle a John byl fascinován kusem trávy, čemuž se moc nedivím jelikož jejich rozhovor by vskutku nezáživný. Potom jsme se rozhodli jít zpátky na zahradu. Poté co jsme to ještě chvíli řešili ( spíš řešily protože John se do toho zas moc nezapojoval)
jsme se rozhodly že Susan s Májou se babičky konečně půjdou zeptat. Když přišly, vylíčily nám to asi takto:
S: babi?
M: mohl
S: by
M: tady
S: spát
M: ještě
S: někdo???
Na to babička bleskurychle odpověděla: „ žádní kluci tady spát nebudou!!!”
Ale nakonec řekla, že tu může být do setmění takže alespoň něco.
Chvíli, spíš delší chvíli tam byla strašná nuda a pak jsme se šly podívat k bazénu. Samozřejmě jsme byli všichni tak inteligentní a nevzali si plavky. Alespoň jsem si to myslela. No po chvíli jsem je v batohu našla protože jsem si je tam dala když mi Susan řekla, že je tam bazén ale myslela jsem, že jsem je tam neměla.
Takže následovalo hlavně Johnovo přemlouvání abych tam sním šla. Kdyby nebylo asi 80°C tak bych se přemluvit nedala. No ale bylo...
Převlékla jsem se v nějaké místnosti kousek od bazénu. Měla jsem problém být před Johnem jenom v plavkách. Teď vyjímečně nenarážím na svoje špeky ale spíše na to, že ty plavky mají jako zavazování šňůry, takže jsem se bála, že o ně za chvíli příjdu...
Chvilku jsem s ním byla v bazénu, ale moc dlouho ne protože to tam zas tak moc super nebylo. Vylezla jsem z bazénu, zabalila se do ručníku a šla se převlíct do suchýho. Když jsem vyšla s té místnosti, viděla jsem, jak Kate, John a Mája nesou Susan za nohy a ruce. Myslela jsem si, že s ní chtějí houpat nad bazénem takže jsem se k nim přidala. Chvíli jsme s ní houpali a najednou John řekl „ pustěte jí!” pustila jsem ji, protože jsem se bála že bych jí něco udělala ale to, že ji hodíme do bazénu v ryflích a mikině jsem vážně nečekala.
Pak v bazénu v oblečení skončila Mája, Kate a nakonec i já. Byly jsme na Johna strašně naštvaný takže jsme se ho snažily shodit taky. No zjistily jsme, že je silnější než jsme si myslely i když jsem ho praštila o skluzavku. Celkem jsem se lekla, že jsem mu vážně něco udělala ale po chvíli byl zase v pohodě.
No nakonec jsme ho tam stejně dostaly ale protože slíbil, že se nebude bránit. Blbli jsme v bazénu jako třeba tak, že jsme hrály kohoutí zápasy a která prohrála si musela sednout na Johna ( byla to Kate) a nebo mě vzal John jakoby do náruče a udělal se mnou kotoul dozadu což mi taky nebylo dvakrát příjemný ale byla to sranda. Když jsme vylezli z bazénu, tak přišla pizza a já s Májou jsme pro ni šly v těch mokrých věcech. Před tím poslíčkem nebo jak se to jmenuje jsem Máje řekla že má řasenku až na bradě. Když jsme ji dojedli, John usušil věci a musel jít. Šly jsme kousek s ním. Samozřejmě v mokrých věcech a bosky. Potom co jsme se vrátili na zahradu, převlékly jsme se a mokré věci si rozvěšely po zahradě což bylo fakt chytrý jelikož po pár hodinách začalo totálně pršet. Ve stanu jsme si povídali hlavně o Johnovi ale o čem nebudu zmiňovat ( přečetl by si to...) Pak Susan s Májou usly a já s Kate jsme šly do té místnosti, kde jsem se převlíkala. Kromě třista let prošlýho jídla a pár dalších věcí tam nic nebylo. Kecaly jsem tam ještě asi dvě hodiny o různých blbostech. Pak jsme šly do stanu. Tam byly holky už vzbuzený asi naším rozhovorem a v tu chvíli jsme uslyšely výstřel nebo něco takovýho. Jelikož jsme "naprosto odvážný" byly jsme s toho totálně posraní. Zavolaly jsme Johnovi, kterej asi z našeho výkladu vůbec nepochopil co se stalo.
Kate nemohla usnout, tak jsem se rozhodla jí povídat o čem je The 100. To samozřejmě zabralo a do dvou minut byla tuhá. Jako vždycky, protože moje nezajímavý kecy opravdu dobře uspávají, jsem usnula jako poslední. Ale můj spánek netrval dlouho, protože začala bouřka. Myslely jsme si, že jsme všechny svoje věci schovaly ale ráno jsme zjistily, že většina našich věcí je totálně promočená. Já a Susan jsme šly k babičce pro lupínky k snídani. No odešly jsme se lupínky, mlíkem, pudinkem, jahodama, jabkama, květákem, pečeným čajem a se spoustou dalšího jídla. Babičky...
Po snídani jsem musela jako první domů. Sbalila jsem si věci a asi kolem devíti jsem odešla. Doma se nic zajímavého nestalo...
ČTEŠ
bez smyslu
Adventurepříběh je o 13-ti leté dívce,která má obyčejný život. Je trochu praštěná ale to na ní má hodně lidí rádo Často se jí zdá o budoucnosti. Její láskou je dixinka- její milovaný pejsek.