6.kapitola: nemám ráda vodu a sebe už vůbec ne 1. část

24 0 0
                                    

Není mi dobře s toho, co se dneska stalo. A to je teprve čtvt na dvě. Z mých myšlenek je jeden velkej hnusnej guláš. A co že se mi vlastně stalo? Začnu asi tou vodou. Kate měla pití s tím uzávěrem, co vás osvěží (snad je to pochopitelný) a jelikož bylo vedro, tak ním "prskala" po mě sobě a pár dalších lidech. No a nějak to nevypočítala a polila mi kraťasy. Jakože celkem dost. Celou přestávku jsem se snažila se usušit. No moc se mi to nepovedlo. A potom Kate uklouzla po vytřené podlaze. (Karma)
No jenomže pak byla němčina. Nevím, kdo byl tak "chytrý" a vymyslel to, že po sobě budou všichni házet nějaký vodou nasáklý kapesníky nebo co to je. Nejspíš Doušek a spol. Bohužel i lidi, kteří se do této úžasné hry nezapojí, nějaký ten kapesník nemine.
A protože jsem se snažila být zrovna uzavřená sama do sebe jelikož jsem se na sebe naštvala, bylo dost nepříjemný se zabývat nějakýma kapesníkama.
Ale to, že jsem si dneska vodou celkem znepříjemnila den není tak moc špatný.
Špatný je to, že jsem jak blbá. Když jsem včera posílala Douškovi tu část o něm, počítala jsem tak trochu s tím, že to zítra bude vědět celá třída, škola, celá vesnice a možná i pár lidí, který absolutně vůbec neznám...
Ale nepočítala jsem s tím, co se stane.
A stalo se to, že mě celej den všichni otravovali s tím, jak se to jmenuje. Ale hlavně se stalo to, že když jsem to Máje nechtěla říct, přestala se se mnou bavit. No po chvíli jsem jí řekla, že jí prostě nevěřím že to nikomu neřekne. A tím jsem to posrala. Mám pocit že na mě bude naštvaná ještě hodně dlouho. A je celkem smutný, že to tak je...
Přemýšlela jsem o miliony možnostech jak jí to říct aniž by se to někdo dozvěděl. Ale stejně se bojím. Tenhle příběh je moc trapnej a upřímnej na to, aby si to všichni přečetli.

19:25
Teď už jsem v pohodě. No vím že se maximálně strapním před celou třídou ale to se stejně stává pořád.
A asi to napíšu Máje. Je to moje kamarádka a musím jí věřit. Jo jsem s toho podělaná ale... co mám dělat. A řeknu to i Vaje a Anetce.
Možná potom. Mimochodem co se týče Vaji a Anetky tak jsou to moje kamarádky. Vaja (Valérie) je menší HUBENÉ postavy, má hodně kudrnaté tmavě hnědé vlasy a modrošedé oči. Důvod proč dávám hubené do kaps-locku je ten, že si pořád stěžuje na to jak je náramně tlustá. Neříkám kdyby alespoň byla náramně tlustá ale není.
Upřímně to jak si na to stěžuje štve mě i všechny ostatní.
No nicméně Antetka. Anetka má barvu vlasů stejnou jako téměr všichni... Má modré oči. Její vlasy jsou dlouhé a rovné. Má ráda koně, možná až moc. Ale to neznamená že je to špatně.

No takže jsem napsala Máje jméno tohoto příběhu a mám fakt dost strach.

bez smysluKde žijí příběhy. Začni objevovat