merhaba arkadaşlar bu hikaye 12 yaşındaki bir ergenin yazdığı aşırı cringe bir kitaptır. aslında kaldıracaktım çünkü cidden berbat ve utanç verici ama bu kitapta çok anım var. bu yüzden silmeyeceğim eğerki bu kitaba girdiyseniz bunları bilmeniz gerek. yazım kurallarına asla ve asla uymamışım. Ve çok küfür var o zamanlar bunun komik ve havalı olduğunu sanıyordum. Ergenlik işte :D her neyse cringe olmak için okuyabilirsiniz.
Sabah uyandım banyoda ki işlerimi yaptım duş aldım ve üstümü giyindim.
Aaa pardon ben size kendimi tanıtmadım.Ben Damla.20 yaşındayım.Ve şuan kuzenlerimi ve arkadaşlarımı bekliyorum.Niye mi?
Çünkük Koreye gidiyorum.Ahada geldiler.Unutmadan onları da tanıtayım kuzenim: Yağmur ve Nisa;kankitolarımDoğa ile Cemre.
Neyse suan hava alanindayiz ve Doğa heyecandan bayılmak üzere salak.
Uçağa bindik ben hemen uyumaya başladım.13 Saat Sonra
Mal Doğa kulağımın dibinde Ankaranın bağları söyleyerek beni uyandırdı.Hemen valizleri alarak yeni evimize doğru yol aldık.
Yeni evimize geldiğimizde Nisa ağzını açabildiği kadar açtı ve ağzından şunlar döküldü.
Nisa:Vay amk eve bak la.
Cemre:Terbiyeni takın.
Yağmur:Hoşt
Ev,ev değil saray yavrusu.
Eşyalarınızı yerleştirdik derken akşam oldu.Herkes odalarına dağıldı.
SabahYağmur elinde mikrofon ile evde ayı gibi bağırıyordu.
Yağmur:Üç saniye içinde uyanmayanın kafasını asfalta sürterek kıvılcım çıkartıp ateşi yeniden bulurum.
Sabah tehtitini de aldığımiza göre güne Nisa'yı bularak baslayabiliriz çünkü ortalıkta yok MALAK.
Evet ilk bölümümüz hayırlı olsun.