Cemo'nun agzindan
Cemo:Hassss
Uyandiğimda bana sarilan bir adet Hoseok beklemiyordum.Ayy çok tatli uyuyordu. Kendine gel sen Acun ile evleneceksin. Evet Acun Ilıcalı faniyim garip bir sey degil Nis ve Damla'da Bülent Ersoy fanı. Neyse Hemen olduğum yerden kalkip kahvalti hazirlamaya koyuldum. Sonra aklima bisey geldi ve kizlarin durumuna bakmaya gittim. Anaaa kapmis bunlarda gul gibi kizlari yapismislar suluk gibi. Ay ay suna bak yapismis damla kankitoşkoma tae.
E damla da boş durur mu çocuğun yatmiş memesine. UlaaaaanCemo: Namuss elden gidiyo laaaan
Yağmur: Tae'nin ciciklerine baş sağlığı diler uykuma devam ederim hadi bay.
Sonra gözlerini kapatmasıyla açması bir oldu.
Yağmur: ULAN AMK KELİ BACAĞIMDA NAPIYON
Suga: yüce keller aşkına noluyor amk
Damla: Anan oluyo anan az susun aq
Sonra nerden geldiğini anlamadigimiz nis saloba giriş yapti ve;Nis: Aile var burda bi daha küfredenin babasini sikerim
Jimin: peki neden babam anlatsana biraz
Nis: Seni de sikerim istedigin bu olsun gulum
Damla: Nis popona naptın lağnn buyumus bu
Nis!: Damla seni de sikeyim popomu da sikeyim hepinizi de sikeyim
Dedi ve ilerlemeye başladi.
Sonra bisey unutmus gibi arkasini dönüpNis: Ha bi de matematiği bulani sikeyim
Kizlar: AY İNŞŞŞ
Damla: Sen şu popo işini hala soylemedin
Nisa aklina bisey gelmis gibi karşi villaya koştu.
Herkes anlamamis bakislar atarken jiminin sesi butun sessizligin icine siçti.
Jimin: LAN BENIM KIYAFETLERIM NERDEE (!)
Herkes o koca poposuyla uzaklasmaya baslayan nisaya bakti.
En son siçtik diye gozlerimi kapatmistim ki kapatmaz olaydim.
Gozlerimi hafif araladigimda niye ben ey guzel yarabbim diye mirildandim.
Cunku karşimds gordugum manzara tam olarak soyleydi.Damla Tae'yi havuza firlatmaya calisiyorken Doğa Nis'in omzunda Jungkook Jimin'in omzundaydi. Sanirsam deve guresi oynuyorlardi ama uzaktan su aygirlari çiftlesiyormus gibi duruyordu.
Cemo: Anani silkeyim.
-lütfen ben küfür etmem arada ki L harfine dikkat:)-Laaannn onu bunu geçin de uçuyorum leeeyynnn.
Ve en son gördugum sey baya bi karanlik ulan beyaz isik gormem gerekmiyo muydu niye siyah bu amk ölum işiğim bile dandik hep damla yuzunden piç damla.
Yağmur'un ağzından;
Cemoyu acele şekilde havuzdan çikardiktan sonra J-hope durumun ciddiyetini anlayip cemoya suni tenefus yapmak icin kafasini eğdiği sirada damlanin taş gibi kafasiyla kucaklasti. Kisaca damla ona kafa atti.
Damla: Namusumuzu korumak lazim
Diyip siritti. Aklima cemo gelince olabildiğince tisladim.Yağmur: Lan kiz öluyo konustugumuz mevzuya bak.
Doğa da hasiktir lan diyip bi anda 3 gün boyunca gülüp dalga geçebileceğimiz bir haraket yapti.
DOĞA CEMRENIN DUDAKLARINA YAPISTI AMK IDLWIEWLIDOWIDOWID