Sütun gibi bacaklar

435 31 11
                                    

Damla'nin agzindan

Ben sakinleşince kızlarla birbirimize bakip gulmeye basladik.Harbi az once ne oldu lan öyle.Bildiğin BTS den V yi kovaladim.SBXJRHDJSKDBD.Hemde pırasayla.Kizlarla seul'u gezmeye karar verdik.Zaten üstümuz giyinikti telefon,cuzdan vs. gibi seyleri alip çıktik.Bir cok yeri gezdik ve aksam olmustu.Bizde hemen taksiye atladik ve eve gittik.Eve varinca Yağmur parayi ödedi ve taksiden indik.

Cemre:Ben aciktim.

Doğa:Off bende yaaaağ

Yağmur:Valla gidip küçükler alsin.

Doğa/Damla:Niye yaaağ

Doga:Bizim suçumuz neğğğ


Nis:20 yaşinda olmanız.

Damla:Kalk kanka gidiyoz.

Doğa:Nereye?

Damla:Nüfus dairesine o yaşlar 25 olmadan geri donmek yok.

Doga:Malmısın

Damla:Evet

Doga:Belli off neyse biz markete gidiyoruz.

KIZLAR:tamam

                      BTS YURDU

Jin:Dolapta hic bisi kalmamis kalk Jungkook markete git.

Jungkook:Yaaağ niye ben.Ya bir fan beni görürse ya benim ustume atlayip beni operse ya bana saldirirsa ya beni kacirirsa ya bir daha ARMY ler benim mükemmel yüzümü göremezse.

Suga:Aaaa karsi komsularimizdan ikisi disari cikiyor.

Jungkook:17 paket ramen yeterlimi

Jimin:Vay amk ben böyle  U dönüsü görmedim.

Jin:Jungkook ergenini tek basina gondermeyin tae sende git.

Taehyung:Offf

Jin:Anneye oflanmaz.

Doğa'nin agzindan;

Alacaklarimizi aldiktan sonra eve doğru yürümeye başladık.Kahretsin biraz ilerde birkac sarhos vardi ve bizim ustumuzde hala sabahki o kisa etekler var.Sanirim simdi sıçtık.Damla da anlamis ki bana bakiyordu ve bana

Damla:Korkma bisey yapamazlar

Dedi nasil emin oluyordu ki.Onlara biraz daha yaklaştigimiza yanimiza gelip bize bulasmaya basladilar.

Adam1:Ooo guzellikler bu saatte nereye biz birakalim isterseniz

Adam2:Bacaklara bak sütun gibi maşallah.

Nerden geldiğini bilmediğim bir cesaretle adama

Doga:Olum siktir git kendi isine

Dedim evet tam anlamiyla SIÇTIK adam bana yaklasirken birden adam yere yigildi biri onu fene benzetiyordu.   

Acaba kim.Kim olduğunu bulmak cok zor degil mi.Ama sunu bilin istedim ben klişe yazmam.Burdan yola çikabilirsiniz.



Türk Kızıyız Lan Biz/BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin