Kaslar Yakiyor Kuzen

319 34 0
                                    

Damla:Bir planim var. Şimdi sen Mert abime dal ben Seventeen'i oyaliyacagim. Sonra telefonu ima edecegiz. Tamam mi?

Nis:Tamamdir.

Sessizce Mert abimin arkasindan ona yaklaştik. Ve Nis birden Mert abimin uzerine atladi. Bende Seventeen'in yuzlerine dokunmaya başladim. Ellerimi Nis'i gormesen diye hizli hızlı salliyordum. Hepsi şok olmuştu.

Damla:Bir saniye.

Diyip bende Nis'e katildim. En son Mert abim'den telefonu aldiğimızda Mert abimin ustunu delik deşikti.Nis telefonu yere fırlattı. Bende Samanyolu oyunculuğuna başladim.

Damla:Aaaaa böööceeeeek!!!

Deyip telefonu ezdim tuz gibi olmustu.

Mert:KIZLAAAAAAR!

Damla:Ama böcek diye şey etmiştim.

Nis:Bu sirada kaslar yakiyo kuzen

Kaçaya başladik.

Mert:Kaçmayin lan gelin buraya zaten evlerimiz yan yana siz neyin kafasi.

Olsun daha sonra düşünürüz bunlari.

Eve koşa koşa gittik.

Nis:Valla gelince ağzimiza sıçacak.

Tae:Kızlar.

Damla:Ne oldu?

Jimin:Biz yemek yapmayi bilmiyoruz bizim için yaparmisiniz.

Nis ile birbirimize baktik. Tamam yemek yapabiliyorum ama Kore yemeği hadi ama nah yaparim. Zaten Nis'den bahsetmiyorum. O daha makarna bile yapamiyor.

Nis:Tamam.

Tamam mi? Malsin yemin ederim ne tamam ne tamam.

Tae:Yuppi~

Damla:Siz bizim eve gelin ben sizin evde yapmam.

Jimin:Tamam.

Çocuklar içeri geçirince hemen internetten  kolay yapilabilen yemekler buldum. Yapamaya çaliştik ama sadece çaliştik.

Damla:Nis n'apiyorsun?

Nis:Yumurtayi koydum. Bişi yapmadim. Niye bağriyorsun?

Damla:Peki hiç sen direk kirmadan kabuğu ile koyan gordun mu?

Çok sinirlenmiştim. Elime yumurtayi aldigim gibi Nis'in kafasina yapiştirdim.

Nis:Ne bileyim ben aaaa daha oncr hiç yemek yapmadim.

Tae:BDKSJSKSJDKWVSJSBSJSBSBSJSS

Jimin:Kızlar bu hal ne?

Ne vardi ki halimizde. Lan mutfaği bok götürüyor.

Nis:Yemin ederim ben yapmadim.

Damla:Kum yapti lan başka biri mi var gerizekali.

Tae:Ya anladiğimiz dilden konuşun.

Jimin:Sizi alan kocalara şimdiden acidim.

Damla:Sus lan!

Tae:Beceriksizler.

Nis dayanamadi ve çocuklarin ustune atladi bende un paketini başlarindan asagi döküp üstlerine atladim.

Cemo:N'oluyo lan burda.

Hassiktir. Dördümüz birbirimize bakip ayagi kalktik. Nis benim Jimin'de Tae'nin sirtina atadi ve koşmaya başladik. Bahçeye çikip havuza atladik. Hemen yuzeye yuzduk ve havuzdan çiktik .

Türk Kızıyız Lan Biz/BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin