D mi C mi?

360 32 3
                                    


Damla'nın agzindan

Çocuklarla anlaşıp DC oynamaya karar verdik.Yapmayana ceza bir bardak bira içirecektir.

Damla-Jungkook

Damla:D mi C mi?

Jungkook:C

Simdi sıçtim agzina davşan.

Damla:Odanin fotosunu cekip internete at.

Derin bir  sessizlik olustu.

JK:Ver su bardağı.

Jimin-Suga:C

Jimin:Bu gece koltukta uyu.

Suga:Ben her yerde uyuyabilim.

Doğa-Damla:D

Doğa:Eski sevgilini özlüyor musun?

Niye sormuştu ki cavabını biliyor.

Damla:Hayır.

Nis-RM:C

Nis:Jimin'in ayak parmağını yala.

Ve iste bizim o kisma geldik.Bizde oyun boyle sorulardan sonra baya iyi oluyor gerilim en ust seviye ayni zamanda iğrençlik tavan.

RM:ASLA ver bardaği.

TH-Yağmur:D

TH:Birlikte yaptığınız en saçma sey.

Diyince birbirimize  bakip gulmeye basladik.Uff sorulcak sorumuydu o günü hatirliyorum.Cok kovalanmistik ama ben onları dovmustum.

Yağmur:Anlatmali miyim?

Kizlar:Evet

Yagmur:Galatasaray-Trabzon Spor maçina Fenerbahçe forması giyip gitmistik.Maçin i en kririk aninda en büyük Beşiktaş diye bağirmiştik.Bizim yüzümüzden gol atamadilar.Ve Trabzon sporlular bizi kovalamaya başladi.Damla birkaç tanesini dovdu sonra pesimizi biraktilar.

Jin:Saydiginiz isimleri anlamadik.

Cemo:Futbol takim ismi.

Diyince hepsi gulme krizine girdi.

Jimin:Çok cesaretlisiniz. Ve garipsiniz. Ayni bizim gibi. Kkkk.

3 saat sonra neredeyse hepimiz sarhoş olmuştuk. En son baktigimda Doga ayak parmagini emiyor. Suga Yagmur'un bacagina kafasini koymus uyuyor. Nis ile Jimin yerde boylyu boyuna serilmiş yatiyorlar. Jungkook'un Doğa dan farki yok. Jin yemek diye sayıkliyor. RM tekli koltukta yayiliyordu. OHA OHA OHA Cemo ile J-Hope birbirlerine sarilarak uyuya kalmisti. Ay çok tatlilar.Peki ben?Valla kim oldugu hakkinda fikrim olmayan ve basimi kaldirip bakmaya usendigim birinin göğsüne basimi koymuş size bunlari anlatiyorum. Çok uykum var.

                           Sabah

Cemo'nun agzindan

Cemo:Hassss

Türk Kızıyız Lan Biz/BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin