Evet suan herkesin hayali Jungkook'un adami dovmesiydi.Benimde oyleydi ama adami doven kisi Damla 8 yil dovus egitimi aldigini unutmusum.
Doğa:Kız çekil bende iki vuram
Damla:Senindir kanka diģeri kaçti korkak kopek aksam aksam ugrastiriyorlar beni.Ama Doga ama Doga ole mi vurulur karsinda 3 yasinda kucuk cocuk yok çak bi tane Osmanli tokati kanka.
Damla'nin dediklerine uydum ve adama bir tane geçirdim adam yazik dayanamadi garibim.Posetleri alip evin yolunu tutacakken Damla'nin dedikleriyle duraksadim.
Damla:Ne bakiyonuz ossurmuş sonra ossuruğunun havasin yutup tadini seven koala gibi (cok guzel uydurdum)
Damla'nin agzindan
Sonunda evdeyiz.Hemen yemege gomulup uykuya dalma hayalleri kurarken zil çaldi.Hay ben boyle isin.
Nis:Ben bakardimda aslinda kimi kandiriyorum useniyom lan amipimsi yaratik kalk kapiya bak.
Evet o ben oluyorum.Kapiyi actim ve karsimda 8 tane taş gordum.Neden mi 8 lann bu EXO suan karsimda EXO duruyo ve biz su haldeyiz.
Aha bu ben
Bu Doga
Bu nis
Bu yagmur
Buda Cemo
Suho:Aaaa şey biz yanlis geldik BTS in evini ariyorduk*yaptigi hatanin farkina varir yani BTS i ve kendilerini ifşa ettigini anlar*Aman şey BTS demisim ETS evet evet ETS tur güvencesi istediğiniz otelden erken rezarvasyon yaptirarak normal fiyat yerine %30 indirimli fiyatıyla gidebilirsiniz.(harikayim nejdjehdhdhdgd)
Damla:Bittimi.
Suho:Evet.
Damla:Karşı villa.
Suho:Teşekkür ederiz.
Kapiyi kapattim kizlarla bir sure bakistiktan sonra anirarak gülmeye basladik.Kendilerini ifşa etmemek için çocuk götünden ter akıttı.Herkes odalarina dağildi ve sonunda uyudum.