Numele meu e Gabriel Coll,am 22 de ani,par brunet,ochi albastri si provin dintr-o famile cu multi bani. Am uitat sa spun ca sunt un fel de magnet pentru fete,nu fac nimic decat sa le privesc si ele singure vin la mine. As putea spune ca pot avea orice fata pe care mi-o doresc,asta pana intr-o zi cand a aparut ea.
Tata a deschis un nou club "One Plus" in centrul orasului,ciudat numele,de cand s-a deschis nu am fost pe acolo. Asa ca uite-ma in fata clubului salutand bodyguarzi din fata usii,ii cunosteam de la vechiul club. Angajati noi erau multi doar barmanul Oliver il cunosteam bine si inca o dansatoare care era totodata si fosta mea prietena.
Imi invart ochi prin club si analizez fiecare detaliu.
- Un Jack Daniel's, te rog. ii spun lui Oliver care deja imi pune paharul pe masa barului. Intre mine si un scaun liber din dreapta mea apare o chelnerita satena cu parul lung prins intr-o coada si imbracata in uniforma.
- Doua coktailuri si un suc natural. spune catre Oliver care incepe sa pregateasca comanda.
Ma aplec catre Oliver si il intreb:
-Tata e in birou? Da din cap in semn afirmativ. Urc cateva scari si intru intr-un birou spatios cu geamuri care dau in club. Buna,tata!
-Buna. spune si nu isi ridica ochi din harti. Ma duc catre geam si privirea imi cade pe fata care servea la mese.
-Cate dansatoeare sunt in clubul asta? il intreb inca privind la acea fata.
- Sase. De ce? Le-am inumarat de vreo doua ori si imi ieseau doar patru.
-Nu sunt decat patru. Tata se ridica de pe scaun si mi se alatura la geam.
Deodata chelnerita cu corp de balerina se urca pe scena si isi da jos uniforma,ramanand intr-o lenjerie intima asemanatoare cu cele ale celorlalte fete. M-am apropiat de bara din fata mea si am strans-o tare,respiram sacadat. Cata gratie,cata senzualiate in miscari nici o angajata de pana acum nu se misca asa. Imediat i se alatura o alta tipa,blonda,draguta si ea.
-Vezi sunt sase. Imi spune tata zambind triumfator si batanduma cu mana pe umar.
M-am asezat din nou la bar cerand de data asta ceva mai tare.
-Oliver, cum o cheama pe fata care serveste si la mese si danseaza?
-Lara Dave.
Simt pe spate o mana de femeie, ma intorc si vad o blonda intr-o rochie rosie.
-Buna iubire. Ma saluta cu un zambet si se apropie sa ma sarute.
-Buna. se aseaza in dreapta mea si comanda un cocktail. Am uitat de ea desi aveam impresia ca ne-am despartit. Ii zambesc frumos si ii pun mana pe picior. Sti m-am cam plictisit.ii spun lasand-o sa creada altceva.
-Aha... spune ea si imi zambeste.
-Trebuie sa ne despartim. zic devenind brusc serios. Se ridica de pe scaun, se incrunta si iese din club cu lacrimi in ochi. Oliver incepe sa rada,iar eu ii zambesc.
Dupa dansul pe care l-a facut Lara nu a mai venit deloc sa mai serveasca la mese. il salut pe Oliver si pe tata care cobora acum scarile si plec spre casa.
PS: Sper sa va placa.
CITEȘTI
Balerina din club
General FictionO fata rea la prima vedere ajunge sa cunoasca un baiat la fel de rau. Amandoi facand ravagi in randul baietilor si al fetelor. El baiat de bani gata, ea nu chiar cu multi bani. Deaceea s-a angajat ca dansatoare si chelnerita in clubul domnului Alexa...