Inapoi acasa

1.6K 92 6
                                    

Gabriel POV:

Imediat ce seara isi facu aparitia, m-am urcat in masina si am plecat spre locul de intalnire cu rapitori. Locul l-au ales ales ei, undeva intre blocuri pe o infundatura. Mi-am pus pistolul in pantaloni la spate si am asteptat sa apara si ei. Afara era rece si un miros urat de gunoi si hoit venea din capatul stradutei, iar lumea din cele doua blocuri ce stateau unul in fata celuilalt nu se culcase si daca s-ar auzi impuscaturi nu ar fi bine. Doua masini s-au oprit in fata mea. Din una au coborat doi tipi cat mine, iar din cealalta un barbat cam de aceasi varsta cu tata.

- Unde sunt gentile mele? intreaba acel barbat cu un ranjet inervant pe buze.

- Vreau sa vad fetele mai intai. ii spun si ma apropi de el putin. Unul din tipi pleaca catre masina din care a coborat acel barbat si deschide portiera din spate, iesind la lumina Layla care o tinea pe Casandra in brate.

- Acum, da-mi gentile. striga printre dinti omul si da sa se apropie de mine. Eu fac doi pasi inapoi si spun :

- Lasa fetele sa se urce in masina mea si iti dau gentile intregi. spun si imediat face un semn din mana, iar fetele au fost lasate sa vina spre mine. M-am intors catre masina si am luat gentile. M-am apropiat de el si am lasat cele doua bagaje in fata.

- Sper ca nu o sa ne mai intalnim. spun eu printre dinti si incordat.

- Mi-a facut placere sa fac afaceri cu tine, poate o sa vrei sa mi te alaturi. spune cu un zambet tamp pe fata.

- Nu in viata asta. ii raspund si asteptam sa plece. Dupa ce au iesit din campul meu vizual m-am intors la masina.

- Esti bine? o intreb pe Layla care astepta in dreapta pe scaun.

- Nu. Am o ditamai gaura in picior, multe vanatai, nu am mai dormit de cand m-au rapit. Si nu pot sa cred a trebuit sa astept o saptamana si ceva ca sa ma salvezi. Am lasat-o sa imi vorbeasca pana am ajuns la spital.

- Imi pare rau, Casandrei i-au facut ceva? intreb din nou si o ajut sa urce acele cateva trepte de la intrarea in spital.

- Nu stiu. Nu cred. Eu am stat intr-o pivnita, iar ea a stat undeva in casa. imi raspunde si in acelasi timp au fost luate de asistente. Am asteptat pe hol cu telefonul in mana. Nu stiu ce sa fac sa o sun sau nu pe Lara. O sun maine, acum e prea tarziu si doarme si plus ca mi-a zis clar ca pana nu o gasesc pe Casandra  si nu ma las de afacerile tatei sa nu o caut. In cele din urma apare o asistenta.

- Layla are cateva rani, una grava fiind cea de la picior, dar o sa isi revina. Fetita nu are nimic, de parca nimic rau nu i s-ar fi intamplat. Zambesc victorios si spun.

- Va multumesc mult. Sunt niste vesti bune.

- O poti lua maine pe Casandra, dar Layla mai trebuie sa ramana. imi spune si pleaca. ma asez pe scaun si un somn ma cuprinde rapid.

Dimineata o iau pe Casandra si plecam spre casa. Tot drumul m-am gandit sa o sun sau sa nu o sun pe Lara? Mai tarziu o sun.

Dupa doi ani...

Lara POV:

-La multi ani Crystal! strig si astept sa sufle in lumanari. A implinit doi ani si tot azi si sora ei a implinit tot atat. De doi ani Gabriel nu a dat un semn de viata, cu siguranta nu a putut iesi din afaceri si a preferat sa stau aici, macar una din fetele lui sa traiasca.

- Sa desfacem cadourile. sare Crystal de pe scaun si se indreapta spre cadouri. Pe masuta din sufragerie erau asezate doua cutii mari impachetate frumos. Le trage pe amandoua pe podea si rupe cu greu ambalajul. Inauntrul unei cuti verzi era o papusa mare cu toate accesoriile, aceasta fiind adusa de  Claudia. In ultima cutie, cea pe care i-am dat-o eu, era o rochita roz si pantofi asortati pentru ea. Ne-a imbratisat pe amandoua, iar eu ma ridic sa raspund la telefon.

Balerina din clubUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum