Putem sa ne cunoastem?

4.2K 173 2
                                    

Am lasat-o pe Lucy in fata blocului ei si noi am plecat spre casa lui Luca.

-Deci, ce vrei sa faci in legatura cu fata asta? ma intreaba dupa un moment de tacere.

-Nu stiu. Ceva in mine spune ''ia-o doar pentru o noapte'' si o alta parte din mine spune " cunoaste-o, nu o sa iti para rau". Chiar nu stiu ce sa fac.

- Fa-le pe amandoua, nu cred ca va fi asa complicat. Il privesc cu coada ochiului superficial. Da ai dreptate tu nu ai facut asta niciodata e complicat pentru tine.

Coboram din masina si intram in casa lui. Pe Luca il cunosc de cand eram in generala, am mai tinut legatura cu el si in liceu dar cum noi am mers la licee diferite era greu sa vorbim, iar acum ca am terminat scoala ne vedem mereu. Ma indrept spre camera lui ingandurat, fac un dus de 30 de minute si dupa ma intind in pat.

-Uite, vorbesc eu cu Layla sa iesim eu,tu,Lucy,Layla si Lara ca sa puteti vorbi si cine stie ce iese.Imi spune serios si tot odata ingrijorat.

Ma incolacesc in pat ca un copil mic si ii spun:

-Si unde mergem?

-La o cafenea sau un restaurant. Nu stiu sa vedem ce zic si fetele.Ii trimit acum un mesaj Laylei.

Am atipit pentru cateva minute si din nou o vesam pe mama, nu o visam in fiecare noapte doar atunci cand eram in sitati de genul asta. Mi-a spus ca ar trebui sa o cunos pe fata asta pentru ca are o viata interesanta si totusi e plina de mistere de unde stie ea astea, doar e o plasmuire a imaginatiei mele un mod de a-mi stinge durerea, Si poate nu era asa.

-Gabi, maine dupa ora 15 mergem sa le luam pe fete si mergem la "Coffe & Juice".

-Aha ok. ii raspund somnoros si mai trist decat am adormit.

-Iar ai visat-o pe mama ta? Dau din cap afirmativ si adorm iar.

Lara povesteste:

Am ajuns acasa si primesc un mesaj de la Layla " Mi-a spus Luca ca maine la 15 vine sa ne ia si mergem la "Coffe & Juice" cu mai multi. Asta insemnand eu,tu,Lucy,Luca si Gabi." Ii raspund "Ok"

Chiar as fi vrut sa mai stau de vorba cu Luca si sa o cunosc pe Lucy care mi se pare o tipa prea cuminte si buna, cu siguranta va avea de suferit in urma acestor calitati, care mie mi se par numai defecte. Las dusul pentru maine dimineata, mananc repede ceva si ma arunc in pat. Un vis ciudat cu o femeie necunoscuta isi face aparitia intre ochi mei si ploape. era ciudat eram intr-o masina cu cineva nu ii vedeam fata si o alta masina se opreste in fata noastra. Am fost trezita de limba rece a pisicii doamnei Coll care intrase pe fereastra si ma lingea pe frunte. Ce vis ciudat intru in baie si fac dus, ma intreb cat o fi ceasul. Ies infasurata intr-un prosop si ma uit la ceas 12. Ma asez in fata sifonierului si aleg o rochita alba din dantela cu bretele subtiri si o pereche de sandale albe cu platforma. Imi fac cateva bucle si ma machez ca de obicei nu foarte strident.Pisica statea pe pat si ma urmarea cu atentie. O iau in brate si ies pe hol inaintez catre apartamentul 8 unde bat usor si de dupa usa apare o batranica cu parul alb,micuta de statura si cu un zambet mare pe buze.

- Aici erai, obraznico.spune doamna Coll catre pisica. Oh, iti multumesc ca mi-o aduci mereu acasa. Ce frumos esti imbracata te pregatesti de o intalnire?

- O, nu, e mai mult o iesire la o cafea cu prieteni si cum afara e cald am luat aceasta rochita.Ii zambesc si dau sa plec.

- Stai asa. Imi spune si se intoarce in apartament lua ceva si veni inapoi pe hol. Avea in maini o agrafa frumoasa de par. Imi ia buclele in mainile ei si mi le prinde frumos cu agrafa, ma priveste si ma trage in apartamentul ei pentru a ma privi in aglinda cat de frumos l-a prins parca era o cuafura de mireasa.

Balerina din clubUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum