Vizita "neasteptata"

2.1K 101 4
                                    

Gabriel povesteste:

-Nu,Lara nu dorm, dar vreau sa fac asta. ii raspund fara sa deschid ochi.

-Ok te las sa dormi.imi spune si se da jos din pat.

-Unde te duci? o intreb si ma ridic in capul oaselor.

-Sa ma plimb. M-am saturat sa stau in casa de parca as fi pedepsita.Sa sti ca nu am lipsit de la scoala si singura prostie pe care am facut-o si totusi nu o regret este ca sunt insarcinata cu copii tai. si in acelasi timp se urca in genunchi in pat si ma saruta pasional.

-Ok. Dar vin cu tine.chiar daca e intuneric o vad cum isi da ochi peste cap si o iau de mana si iesim afara. Nu era frig dar totusi se apropie de mine si ii dau geaca mea ei si o iau in brate.

-Ce frumos e sa privesti stelele si sa te plimbi prin parc la lumina becurilor de pe strada.imi spune si priveste cerul instelat. E prima fata cu care privesc cerul instelat, e prima fata pe care o tin de mana noaptea din pura placere, e prima si ultima cu care o sa am copii. Uite, vezi steaua aia mica, mica de langa luna nu cea care straluceste tare?

-Da o vad ce e cu ea? o privesc si vad cum zambeste.

-Cand eram mica bunica mi-a spus ca langa luna stau doar stelele importante si ca stelele erau candva oameni, deci steaua aia mica e bunica.imi spune ea si ma priveste cu un zambet micut pe fata.

-Sti ca te iubesc mult? o intreb si o strang in brate.

-Da stiu. Acum e randul tau sa imi spui ceva din copilaria ta. Ma tot gandeam ce sa ii spun pe moment nu imi venea nimic.

-Nu conteaza daca e jenant orice lucru care ti-a ramas in minte. ma incurajeaza si isi incolaceste mainile in jurul abdomenului meu si isi sprijina capul de pieptul meu.

-Cand eram mic, tata si-a facut timp si m-a dus la pescuit,si la un moment dat ii suna telefonul si nu stiu cum a facut ca m-a uitat acolo. A venit sa ma ia de acolo seara cand i-a adus aminte mama.

O aud cum rade incet si o desprind din imbratisare si o privesc cu superioritate.

-Da,scuze, este asa amuzant. Cum sa te uite la pescuit? Doar nu erai un carlig sau un obiect neinsemnat? imi spune si imediat casca.

-Gata cu plimbarea, mergem la somn. spun si ne indreptam spre apartament.

Dupa ce a adormit, in sfarsit,am inchis veoza si m-am culcat.

Lara povesteste:

M-am trezit inaintea lui Gabriel si m-am gandit sa fac micul dejun. Am facut cafea cu lapte, am scos din dulap fursecurile cumparate de mine si ca sa imi potolesc foamea am facut o omleta.

-'Neata! intra in bucatarie frecandu-se la ochi.

-'Neata! Ce vrei mai intai cafeaua sau omleta?il intreb zambind larg si iau loc langa el pe scaun.

-Cafeaua, te rog. imi spune si ii intind o ceasca mare albastra plina cu cafea.O,vreau si eu cu frisca. imi spune dupa ce ma vede ca imi torn frisca peste cafea.

-Sa nu pui multa ca ar sa ti-se faca rau.il avertizez asteptand sa se opreasca.

-Da, sigur.

Dupa micul dejun, care a fost foarte delicios, eu m-am intors la emisiunile mele despre mamici si copi, iar Gabriel vorbea cu Luca la telefon ca sa se duca la fotbal. Ce liniste era,pacat ca adurat atat de putin.

-Gabriel. strig din sufragerie.

-Ce e? iese din bucatarie speriat.

-Pune mana! se apropie si cu teama pune mana pe abdomenul meu supramarit.O trage repede de parca l-a fript cand simte si el in palma o lovitura. Nu te musca, stai calm. ii spun razand de el.

Balerina din clubUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum