Vreo 8 saptamani l-am pus pe Gabriel sa imi aduca cate ceva sau sa imi gateasca. Bine puteam sa fac si eu asta, dar in primul rand eu aveam mereu toane si nu stiam de ce si in al doilea rand, chiar el a spus sa stau linistita ca se ocupa el.Mai venea din cand in cand Georgia pe la noi sa stam de vorba si Layla care nu ii venea sa creada ca o sa am un copil.
~FlashBack~
Am chemat-o pe Layla pe la mine, defapt pe la noi, pentru ca Gabriel statea cu mine, ca sa ii spunem si ei de bebelusul care e pe drum.
-Intra.ii spun eu foarte serioasa, pentru ca si la telefon eram serioasa.
-Ia stai... spune ea cand da cu ochi de Gabriel. Sa nu imi spuneti ca v-ati mutat impreuna si ca acum eu nu o sa te mai pot vizita cum o faceam inainte. spune si devine trista.
-Nu. spune Gabriel derutat pentru ca Layla vorbise foarte foarte repede.Poti sa vi in vizita cand vrei tu, pe mine nu ma deranjeaza.Dar nu de asta esti aici.Ia loc! o indeamna Gabriel.
Se asseaza pe canapea privindu-ne ciudat.
-Eu...Adica noi,ma corectez imediat ce imi dau seama ca de acum nu mai sunt doar eu in treaba asta, o sa avem un copil. spun si astept sa tipe de furie si sa imi expuna tot felu de teori de ale ei care nu au sens si nici nu ar sa se intample. Dar nu a facut-o a stat privind in gol.
-Un copil,zici? Nu stiu ce sa zic.
-Nu e ca si cum ti-l dam tie. Eu am vrut doar sa te informez si sa nu zici ca ai fost pe dinafara si ca ai aflat ultima. spun putin speriata.
-Inteleg.Acum vino mai aproape trebuie sa pun mana. Ma trage aproape de ea si isi pune mana peste burta mea usor umflata. Nu simt nimic.constata ea si se incrunta. Aloo! Esti acolo? Sunt eu matusa ta te rog misca-te putin ca sa imi dau seama ca esti acolo. tipa aplecata catre burta mea si ma loveste usor cu degetul. Eu si Gabriel incepem sa radem.
-E mic nu ai cum sa il simti. ii explica Gabriel inca razand de ea.
-Pai...inseamna ca tu il simti. se intoarce catre mine si ma priveste disperata.
-Da e acolo si te injura ca ii strici somnul. rad de ea si se incrunta.
-Cand ai sa iesi de acolo exact peste...aaa...7 luni nu o sa scapi de mine. spune si radem din nou.
~End FlashBack~
Stateam in pat si zambeam cand imi aduceam aminte de discutia noastra cu Layla.Imi place sa vorbesc despre mine numai ca acum il includ si pe Gabriel si imi face placere sa fac asta.Ne intelegem bine si deja ne cunoastem fricile, placerile si multe alte chesti.
-De ce zambesti? ma intreaba imediat ce s-a trezit si s-a uitat la mine.
-Mi-am adus aminte de discutia noastra cu Layla cand i-am spus de copil. ii spun si rade.
-Sti ieri am vorbit la spital si azi dupa pranz vom merge sa facem niste ecografi. imi spune calm si apropiindu-se de mine.
-Oh, dar nu cred cai nevoie.Dar de ce? Te doare vre-o mana sau vre-un picior? il intreb mangaindu-l pe fata si privindu-l cu mila.Lasa capul in jos si ofteaza.
-Nu pentru mine. Ci pentru tine ca sa vedem pentru prima data in 2 luni copilul. imi expilca si ma priveste cum fata mea se transforma in una panicata.
-Nu! Sti bine ca nu imi place la spital, nici nu am fost operata de apenticita, cine stie ce o sa imi zica doctorul cand o sa ma vada. spun speriata si incep sa ma agit.
-Nu o sa ti-se intample nimic, si o sa zica ca totul e ok. imi zambeste si ma saruta incercand sa ma calmeze.
Dupa pranz, m-am inbracat cu niste pantaloni scurti si o bluza larga.Fiind in aprilie este foarte cald. Am ajuns in fata spitalului si in priveam cu groaza. Inghit in sec si imi fac curaj sa intru pe usa.
CITEȘTI
Balerina din club
Fiction généraleO fata rea la prima vedere ajunge sa cunoasca un baiat la fel de rau. Amandoi facand ravagi in randul baietilor si al fetelor. El baiat de bani gata, ea nu chiar cu multi bani. Deaceea s-a angajat ca dansatoare si chelnerita in clubul domnului Alexa...