Dupa cateva luni...
- Gabriel, vino repede. strig de la etaj cand vad ca una din fete e pregatita sa spuna primul cuvant.
Intra brusc pe usa, iar privirea lui Crystal se indreapta catre el si striga:
- Tati! imi pun mainile in cap cand aud.
- Era gata sa spuna " mami" si ai intrat tu repede pe usa si ai distras-o. urlu catre el, care o lua in brate pe Crystal.
- Lasa ca mai ai o fata, poate ea o sa te strige. spune si o saruta pe Crystal pe toata fata.
Ma asez in fata Casandrei si incep sa tot repet cuvantul "mama" dar nimic. Ce disperata eram. Dar nu voiam sa il las pe gabriel sa castige si sa rada de mine. Dupa o ora de repedat acest cuvantul acela, ma dau batuta si cobor cu fetele jos sa pregatesc cina. Totusi eram fericita ca macar una din fete a putut sa spuna un cuvant clar, chiar daca nu era cel preferat de mine. Acum toata speranta mea era in Cassandra. Dupa cina, le-am facut baie fetelor, iar eu am spalat-o pe Crystal care plangea si tot striga dupa Gabriel, care se juca cu Cassandra.
-Pf... Gata. Ia-o de aici. spun si o iau pe Cassandra si merg cu ea la baie. Ea era cuminte si linistita nu ca sora ei rea si agitata. Cred ca cu ea am sa ma inteleg cel mai bine cand o sa mai creasca.
Dupa baita, au adormit si in sfarsit liniste. In ultimul timp Gabriel avea asa multa treaba incat abia ne mai vedeam la ochi. Si asta e prima seara din luna asta cand e acasa si nu am sa o pierd stand si intreband ce a facut pana acum, pentru ca nu imi pasa, asa ca am reusit sa il conving ca seara asta sa fie numai a nostra.
Dimineata sunt trezita de sonerie, intind mana sa vad daca Gabriel mai e in pat si spre surprinderea mea inca era acolo.
- Du-te tu. spun somnoroasa si ma intorc spre el.
- Nu pot. Sunt dezbracat.imi raspunde si ma ia in brate.
- Si eu. Ce facem in cazul asta? il intreb si il privesc cum sta cu ochi inchisi.
- Ar trebui sa ne imbracam si sa coboram, bineinteles daca am fi o familie normala, dar noi nu suntem asa ca facem abstractie de sonerie si ne continuam somnul. spune si ma saruta pe frunte. Imi inchid ochi si eram gata sa adorm, cand se aude din nou soneria si plansetele fetelor. Radem amandoi si coboram din pat. Eu ma duc la fete, iar el la usa.
Gabriel POV:
Ce noapte... Nu credeam ca voi fi asa rupt de somn dimineata. Deschid usa si vad pe Luca de mana cu o tipa, dar din cauza soarelui nu am putut sa o vad. Ma dau din usa si le fac loc sa intre.
- Ok, da de ce ai venit asa devreme? il intreb si o privesc pe tipa blonda cu ochi verzi de langa Luca semana cu fosta, dar nu era ea.
- Devreme? E 12, amice. spune el si ma priveste amuzat. Din capatul scarilor se aude vocea Larei.
- Iubi, e 12. Intr-o ora avem programare la doctor. striga si o legana pe una din fete, sincer nu stiu care e, pentru ca la ce somn am nu le mai disting.
- Bagami-as... Da. Hai ca ma imbrac si mergem. Tu esti gata? strig si eu si imi arunc privirea spre musafirii care nu stiu inca ce cauta aici.
- Da si fetele sunt gata. spune si o vad cum coboara scarile cu Cassandra.
-Asa... Voi ce cautati aici? intreb si imi frec ochii cu podul palmei.
- In primul rand, ce ai facut azi-noapte de arati asa? Si in al doilea rand, Lara ne-a chemat ca sa stam cu Crystal cat timp voi sunteti cu Cassandra la doctor. imi explica si tot nu intelegeam un lucru. Ce cauta blonda fara nume aici?
CITEȘTI
Balerina din club
General FictionO fata rea la prima vedere ajunge sa cunoasca un baiat la fel de rau. Amandoi facand ravagi in randul baietilor si al fetelor. El baiat de bani gata, ea nu chiar cu multi bani. Deaceea s-a angajat ca dansatoare si chelnerita in clubul domnului Alexa...