Putem sa ne cunostem? II

3.3K 146 5
                                    

Lara povesteste:

In fata usi apartamentului ma astepta Layla.

-Unde ai fost? stau de zece minute aici. ma intreaba ingrijorata in timp ce eu caut cheile in geanta.

-Stai sa luam loc si iti spun. Inchid usa in urma ei si ne asezam pe canapea.

-Deci, unde ai fost toata seara? A si te-am sunat de multe ori.

-Da scuze mi-sa inchis telefonul. Am fost la club cu Gabriel. Si am stat de vorba pana...

-Pana cand?intreaba ea atrasa de povestea mea.

-Pai nu mai stiu exact ca m-am trezit langa el dezbracata dar nu imi aduc aminte nimic din asta.

-Ei, haide trebuie sa fie ceva o frantura din acea seara care sa iti fi ramas in minte. Se ridica de pe canapea si intra in bucatarie. Se intoarce cu o sticla de tequila si un pahar.

-Vrei sa bei cumva? o intreb mirata cand incepe sa toarne in pahar.

-Eu? Nu. Iti dau tie.Imi intinde paharul si ii dau drumul pe gat ca si cum ar fi fost apa.Ce gust are? ma intreaba timida. Ii zambesc si ii fac semn sa mai toarne.

-Incerca! Da din cap negativ si lasa sticla pe masa. Brusc zambesc si sar in picioare pe canapea.

-Ce nai...?

-Mi-am adus aminte! trebuie sa plec. ii spun lundu-mi geanta si iesind pe usa. M-am urcat in masina si am plecat spre casa lui Gabriel. Il vad iesind pe poarta si se opreste in fata mea. Amandoi zambim unul la altul si spunem:

-Mi-am adus aminte. Am ras si totusi nu imi venea sa cred cat de frumos a fost.

-Vrei sa intram in casa sa bem ceva? ma intreaba si imi deschide poarta.

Intram in casa, pe o usa uriasa. Imi arata sufrageria,undeva in dreapta. El o ia spre bucatarie si se intoarce cu doua pahare si un vin rosu.Imi arunc privirea pe o poza ce statea deasupra semineului.

-Acolo e familia ta?am intrebat fara sa gandesc prea mult intrebarea.

-Da. Mama,tata si eu.

Gabriel povesteste: 

Acum cu siguranta ar sa ma intrebe de familia mea. Desi nu imi face prea mare placere sa rascolesc iar trecutul meu am sa ii raspund la orice intrebare.

-Si mama ta... e... plecata? intreaba oarecum cu teama privindu-ma din cand in cand.

-Pfff. Daca prin "plecata" intelegi moarta... atunci da e plecata.

-Imi pare rau. Poate nu ar fi trebuit sa intreb. Dar fiindca sunt foarte curioasa de ce a murit? isi duce paharul cu vin la gura si ea o gura din el apoi il aseaza pe masa si se plimba pe langa poze.

-Pai... a murit cand a nascut-o pe sora mea, dar si ea a murit la scurt timp dupa ce a venit pe lume.

Nu a spus nimic poate era socata de povestea familiei mele. S-a lasat  liniste intre noi prea multa liniste.

- Familia ta? intreb privind-o cum se reaseaza pe canapea inca privind la poze.

-Nu prea ma mandresc cu familia mea. spune ea lasand capul in jos.

-Cum asa?

-Mama e o tarfa care s-a casatorit cu tata nu stiu de ce iar cand am implinit eu 4 ani ei au divortat si mai am o sora mai mica decat mine cu 2 ani. Noi am ramas cu tata pentru ca mama nu ne-a vrut. Si intr-o zi tata ne-a dus la bunica si pana cand ea a murit am stat la ea. Partea naspa a fost ca eu a trebuit sa o las pe sora mea la o vecina iar eu am plecat cu prietenul meu.Spunea toate astea printre lacrimi.

-Cati ani aveai cand a murit bunica ta? o intreb apropiindu-ma de ea si o iau in brate.

-16 ani.Da stiu eram un copil dar a trebuit sa o fac pentru a ne proteja ca mama sa nu ne ia si sa ajungem ca ea. Imi explica toate astea si calm si deodata incepe sa planga in hohote.

Lara povesteste:

Am inceput sa plang pentru ca mi-au trecut prin minte din nou cuvintele bunicii "Sa nu lasi in patul tau decat acel baiat care chiar te iubeste" si nu pot sa cred ca mi-am incalcat promisiunea facuta.

-Unde e baia? inteb stergandumi ochii plini de lacrimi.

- Exact usa din fata.imi explica ingrijorat.

Intru si ma spal pe ochi cu apa rece ca sa imi revin. In spatele meu apare el si ma priveste cum stau aplecata deasupra chiuvetei.

-Esti bine? ma intreaba intorcandu-ma spre el.

-Nu stiu, am vomitat.ii raspund si il imbratisez.

-I-a stai aici. ma urca pe blat, langa chiuveta. Se intoarce cu o doamna draguta. O privesc dubios si se prezinta.

-Buna eu sunt Crina. Sunt menajera. Avea cam in jur de 30 de ani. Gabi Vrei sa ma lasi singura cu ea?Gabriel iese si asteapta pe hol.

-Eu sunt Lara.ii raspund si cobor de pe blat.

-Sti cand a venit Gabi si mi-a spus singurul lucru care mi-a trecut prin cap era sa iti aduc asta. Imi intinde ochestie mica si imi dau seama ca e un test de sarcina, ma stramb si il iau.

-Poti sa astepti afara,te rog? da din cap afirmativ si iese.

Raman in baie si dupa 5 minute ies si eu pe hol.

  Ce credeti v-a avea Lara si Gabriel un copil?

PS: Lasati parerile voaste. Va multumesc :*

Balerina din clubUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum