Gabriel POV:
Oh, am uitat trebuie sa il sun pe tata si sa ii spun sa vine la spital. Puna mana pe telefon si imi intra casuta vocala. Tipic lui, asa ca ii las un mesaj. Dupa doua ore de stat pe hol asistenta intra in salon si iese cu fetele mele.
- Unde le duceti? o intreb usor panicat.
- La doctor, sa fie consultate si vaccinate.imi raspunde si zambeste.
Intru la Lara si o vad cum sta intinsa in pat cu parul peste umeri, in pijamale roz.
- Arati ca o fetita mica. ii spun razand de ea si o sarut.
- Da, dar nu sunt. Ai sunat-o pe bunica? ma intreaba si imi lipesc o palma de fata.
- Da... Acum.ii raspund si o sun pe bunica. Nu a vrut sa vin sa o iau asa ca a venit cu un taxi. Avea un buchet uris de crini, si doi ursuleti de plus. Cat de dragut, am spus in gand, si zambeam larg.
-Oh, ce frumoasa esti, ca intotdeauna.spune bunica si ii saruta obraji plini de culoare. Dar stranepoatele mele unde sunt? intreaba deranjata ca ele nu sunt aici.
-Pai daca, Gabriel isi aducea aminte sa te sune mai devreme, poate acum le vedeai. ii raspunde si ma priveste cu coada ochiului.
- Da... Asta e nepotul meu uituc. spune si ma ciupeste de obraji ca pe copii mici.
-Bunica, nu mai sunt mic. protestez si se incrunta. Acum sunt mare si din cate vezi sunt tata. spun si ma asez langa Lara.
- Da, dar... a fost intrerupta cand tata a intrat pe usa cu un buchet imens de trandafiri rosii si o punga roz pe care scria "bine ati venit pe lume".
- Buna ziua, domnule Coll! spune Lara si se ridica mai sus pe perne.
-Te-am sunat, dar nu mi-ai raspuns. ii spun si ma ridic de pe pat.
- Da, stiu dar aveam treaba in momentul ala. imi raspunde si se apropie de Lara. Arati bine. Si aveti fata sau baiat? intreaba si inca o priveste pe Lara.
- Fete... Doua fete. raspunde ea zambind, iar eu si bunica stateam incordanti si atenti sa il oprim din orice miscare gresita.
-Doua... Gabriel nu am crezut ca o sa ai vreodata gemene. spune si ma bate pe umar. Voiam sa ii spun ceva dar doctoru lintra in camera ca sa o consulte pe Lara, iar noi suntem dati afara pe hol.
- Uite, imi pare rau ca nu le-ai vazut pe fete, dar cred ca ar fi cazul sa pleci si sa sti ca vreo doua luni nu am sa mai vin pe la tine. scuip cuvintele si simt cum vreau sa ii dau un pumn in fata aia de ingamfat, dar nu pot, pana la urma e tata. intru inapoi in camera la Lara si sunt urmat de bunica.
-Ce a spus doctorul? o intreb si ii mangai fata usor cu ambele maini.
- Ca mai stau aici cateve zile si dupa pot sa plec si ca pot sa ma dau jos din pat daca vreau.imi spune toate astea usor trista.
Lara POV:
A trebuit sa il mint nu vroiam sa se ingrijoreze daca i-as fi spus ca una din fetele lui are cateva probleme cu inima si oricum nu era intr-o stare prea buna de cand a venit tatal lui aici. Simt cum imi ascund ceva si nu ar trebui sa faca asta.
-Ok, atunci totul e bine. imi spune si ma saruta pe frunte. Vad cum oboseala isi face aparitia pe fata lui.
-Pe mine ma scuzati trebuie sa plec, la revedere. spune domnul Coll si pleaca.
Dupa ce bunica a plecat, tot cu un taxi, Gabriel a mai ramas cu mine.
- Scumpule, du-te acasa si odihneste-te. ii spun eu privindu-l cum motaie langa mine.
CITEȘTI
Balerina din club
Ficción GeneralO fata rea la prima vedere ajunge sa cunoasca un baiat la fel de rau. Amandoi facand ravagi in randul baietilor si al fetelor. El baiat de bani gata, ea nu chiar cu multi bani. Deaceea s-a angajat ca dansatoare si chelnerita in clubul domnului Alexa...