Cumparaturi

2.4K 110 6
                                    

Dupa un somn bun, sunt trezita de un miros de cafea si fursecuri calde.Intru in bucatarie si vad cum la masa statea Gabriel si Georgia.Care acum ma lasa sa ii spun bunica,pentru ca ma considera si pe mine nepoata ei.

-Buna dimineata! salut eu somnoroasa si ii sarut pe amandoi pe obraz.

-Buna dimineata! spun amandoi odata.

Servesc din fursecurile facute de bunica,fiind ca facute de Gabriel nu are cum sa fie asa delicioase si sorb incet din cafeaua cu lapte.

-Astazi ma gandeam sa mergem la cumparaturi.spune Gabriel incantat de ideea sa.

-Ar fi minunat. spun eu cu gura plina de fursecuri,iar bunica radea incet de mine.Daca ar sti ce foame imi e, as putea sa o mananc si pe ea la fel cum a facut lupul cu acea batrana. Am mai luat cateva fursecuri in mana si am iesit din bucatarie. Putem sa mergem doar noi? il intreb pe Gabriel care era in spatele meu.

-Da asta aveam de gand.imi raspunde si se aseaza langa mine pe canapea,iar in aceasi secunda imi urc picioarele peste ale lui. Ma priveste cu subanteles si ii raspund.

-Ce? Doar nu vrei sa se umfle si sa ma duci in spate dupa aia? il intreb privindu-l inocent si ii zambesc dulce.

-Sa nu uitati sa imi aratati si mie hainele pe care le-ati luat.ne intrerupe bunica din schimbul nostru de priviri.

Imi place sa comunic cu Gabriel asa, nu ne intelege nimeni, iar pana sa spuna bunica ceva,mi-a spus ca dupa ce pleaca ea, ne pregatim si noi si plecam.Chiar asa de dimineata, in fine,mai fac si ca el ca sa fie bine.

-Deci eu plec,sa va distrati.spune bunica si ne zambeste.

-Pa bunica. spunem amandoi si sarim de pe canapea imediat ce usa s-a inchis.Eu nu ma miscam asa de repede pentru ca nu puteam. El mi-a ales mie o rochie larga si sandale finute,nu credeam ca ar sa stie cum sa imbrace o fata. Eu i-am dat o pereche de blugi negri,un tricou gri stramt si spre fericirea lui i-am dat voie sa isi ia bocanci in picioare.

Am iesit pe usa blocului indreptandu-ne spre parcare,cand imi arunc privirea spre masina mea vad un bilet. Nu are cum sa fie vreo amenda pentru ca am parcat corect.Ma apropi si vad mai bine ca e un plic,il desfac si citesc:

"Buna, Lara sa sti ca eu si mama vrem sa iti facem o vizita,fiindca o vecin de-a ta ne-a spus ca esti insarcinata si ne-am gandit ca ar fi frumos sa iti dam ceva pentru bebelus. Sora ta, Ana"

Am intrat in masina lui Gabriel, unde ma astepta.

-Ce e aia? ma intreaba vazand ca las plicul pe bordul masini.

-E o scrisoare de la sora mea,spune ca va veni in vizita. ii raspund rece si debusolata, gandindu-ma la ce vrea defpt.

-Oh, ce dragut, chiar mi-am dorit sa o cunosc pe sora ta.imi spune incantat parca de vizita ei.

-Mai ti minte cand ti-am spus ca mama e o curva, si ca din cauza asta ne-a parasit? il intreb deja nervoasa.

-Da. Si ce? Poate acum si-a dat seama ce a pierdut si incearca sa se revanseze.imi spune teoria lui care ma enerva si mai mult.

-Nu-i asa. Acum ceva timp mama a gasit-o pe Ana si a pacalit-o intr-un fel sa stea cu ea si sa faca ce face si ea. Si partea naspa e ca Ana are un baiat si o fata cu niste necunoscuti si cred ca si ei sunt pusi sa faca acelasi lucru ca mama si bunica lor.Iar acum ca au aflat ca sunt insarcinata vin la noi ca sa vada daca pot sa ma convinga sa merg cu ele si sa imi las copii sa faca chestia aia.

-Uite, nu o sa te ia de aici pentru ca nu o sa te las eu, si plus de asta se stie tatal copiilor tai deci e diferit fata de sora ta.imi spune incercand sa ma consoleze. Imi ridic capul si vad ca suntem in parcarea de la mall.Ce repede am ajuns, bine eu nici nu stiam cand am plecat din parcarea blocului.Gata astazi suntem doar noi doi si magazinele pentru bebelusi, asa ca nu te mai gandi la asta si hai sa ne bucuram de cumparaturi.

Balerina din clubUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum