Asteptarea

2.3K 107 3
                                    

Simt doua maini pe mine si aud o voce cunoscuta.

-Lara, trezeste-te, e doar un vis.spune Gabriel catre mine.

Statea in genunchi, in mijlocul patului si ma privea somnoros.Eu am fugit la baie ca sa ma asigur ca a fost un vis si intradevar a fost un vis.

-Ce ai visat? ma intreaba frecandu-si ochii.

-Sangeram si cred ca pierdeam sarcina.spun asezandu-ma si eu in pat.Imi e frica sa mai adorm.

-Sunt aici, daca mai visezi ceva urat si incepi sa tipi am sa te trezesc.

Timpul a trecut repede si peste 3 zile ma duc la doctor sa vad ce mai face copilul.Eram oarecum incantata de mine,pentru ca eram in 5 luni si aratam bine. Asta a spus si doctorul in urma cu o luna.

Stateam pe canapea uitandu-ma la TV la o emisiune despre mamici si copii, cand aud soneria de la usa.Deschid si in fata apare Layla si Lucy.

-Unde ati fost pana acum?De ceva vreme nu mai stiu nimic de voi.le spun fetelor si le imbratisez.

-Eu am fost plecata la ai mei.se scuza Layla analizndu-ma.In sfarsit vad si eu ca esti insarcinata,sti cumva daca e fata sau baiat?

-Nu. Inca nu am fost la doctor,joi ma duc si aflu.ii spun sincer uitandu-ma la Lucy.

-Eu am avut treaba cu mutatul, ca eu si Luca a trebuit sa plecam din acel apartament. ma informeaza si pune si ea mana pe burta mea.

-De ce va-ti mutat?o intreb curioasa.

-Pai ne-a dat afara ca cica noi am facut galagie si dezastru pe o scara mai jos.

-Si unde e Gabriel?intreaba Layla surprinsa ca nu e aici.

-E la inot cu baieti. spun eu si Lucy ma aproba din cap.

-Pai si noi ce facem aici? Haide la mall! striga Layla si ma impinge spre dormitor ca sa ma imbrac.

Imi da o richita larguta si niste sandale joase,apoi imi prinde parul si iesim pe usa. Ce rapid a fost sper ca plimbarea la mall sa dureze la fel de putin.

Gabriel povestelste:

-Si cum e sa sti ca peste 4 luni vei fi tata? ma intreaba inopinant Luca.

-Bine, dar asteptarea asta nu imi da pace, parca timpul trece mai greu si vreau sa stiu daca o sa am o fata.spun cu nerabdare in glas.

-Vrei fata? Sti ca nu o poti lua cu tine la fotbal, la club si in alte locuri unde o fata nu are ce cauta.

-Stiu dar mereu am vrut o fata si daca o sa stea cu mine, ma gandesc ca o sa ii placa fotbalul si cine stie poate si la club si poate mosteneste talentul mamei sale in dans. spun si zambesc larg.

-Da poate. Cand va duceti la doctor? intreaba usor plictisit.

-Joi. De ce vrei sa vi si tu?il intreb ironic si vad cum isi da ochi peste cap.

-Nu, doar intrebam.

Ma intreb ce face Lara, oare inca sta pe canapea si se uita la TV sau le-a sunat pe fete si au iesit la un suc? Tresar cand aud ca suna telefonul.

-Layla?

-Hey,noi suntem la mall si ne gandeam sa luam ceva pentru bebelus,gen biberon lapte praf si altele. Aud vocea Laylei exemplificand toate astea.

-Si vreti sa vin si eu? intreb si astept sa spuna nu.

-Da, poti sa il iei si pe Luca cu tine.

-Hmmm... Si tu o sa fi singura fara vre-un partener.spun sarcastic si ii fac semn lui Luca sa mergem.

Am intrat in mall si le cautam pe fete,cand o vad pe Lucy ca vine spre noi panicata.

-Lara,baie,du-te.imi spune gafaind si alerg spre baie. O vad pe Layla stand langa o cabina si aud un planset.

-Ce s-a intamplat?o intreb pe Layla care ridica din umeri.

-Eram in magazin si de o data o vad ca pune mana pe burta si a fugit spre baie,am intrebat-o ce a patit si a zis ca vrea sa vorbeasca cu tine.imi explica si iese din baie.

-Lara esti bine? Vrei sa mergem la doctor?o intreb si ma rezem de usa. Haide te rog iesi de acolo si spune-mi ce ai? O vad cum iese din cabina si isi sterge cu o mana lacrimile si cu alta se mangaie pe burta.

-Eram la magazinul de hainute pentru copii si cand am pus mana pe o rochita am simtit o lovitura destul de puternica si in primul rand m-am speriat si in al doilea rand sunt fericita ca e pentru prima data cand m-a lovit.ascultam cu atentie tot ce a spus si eram incantat nu imi venea sa cred. Am pus si eu mana pentru a nu stiu cata oara si am asteptat macar sa se miste,dar a lovit din nou.

-Deci cu siguranta e fata.spun eu zambind.

-Ba eu cred ca e baiat,numai baieti dau asa tare.ma contrazice ea stand incruntata.

-Dar si...ma opresc cand ii vad privirea furioasa si imi dau seama ca ar fi bine sa tac.

Lara povesteste:

Cand m-a lovit a doua oara nu a fost la fel ca prima,cred ca este fata,dar nu am sa il las pe Gabriel sa se tot laude. Am iesit din baie zambind,iar ceilalti ne priveau ciudat. Le spunem si lor si nu le venea sa creada. De la mall in ziua aia nu am luat nimic doar ne-am uitat prin magazine.

Joi cand ne-am dus la doctor si i-am spus si lui despre incidentul din mall. Chiar incepea sa imi placa sa vin la el.

-Uite, e chiar mare pentru 5 luni ale sale. Asta inseamna ca respecti acea lista. Sincer am si uitat de ea si acum mancam tot ce vroiam,pentru ca imi era mereu foame.

-Da, o am pusa pe frigider.mint si Gabriel incepe sa zambeasca.

-Este o mica problema.spune doctorul privind atent la ecran.

-Dar copilul e bine nu-i asa?intreb ingrijorata si astept raspunsul care nu mai venea.

Hey, sper ca va place relatia dintre Gabriel si Lara si bebelusul lor care nu va fi deloc cuminte. Ma intreb ce credeti ca ii va spune doctorul Larei? Ma bucur ca va place povestea mea. :*

Balerina din clubUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum