9 luni

2.1K 107 5
                                    

Gabriel POV :

-Gabriel azi facem 20 de ani de cand ne cunoastem. se aude vocea lui Luca prin telefon.

-Da stiu. Si ce propui? il intreb plictisit.

- Sa mergem sa sarbatorim! spune entuziasmat si ies din bucatarie ca sa nu ma mai auda Lara, pentru ca stiam ca va vrea sa mergem doar noi doi fara fete, iar pe Lara ar fi deranjat-o asta.

- Unde si cand? intreb eu in soapta imediat ce inchid usa la sufragerie.

- Azi la inot sau mergem la box, sau mai bine ne strangem toti la tine si facem un gratar. spune si puteam sa jur ca acum sare in pat de fericire.

- Ok, mergem la inot si dupa venim la mine sa facem gratar. spun si eu entuziasmat ca pot impaca pe toata lumea.

Inchid apelul si ma gandeam cum sa ii spun Larei ca pentru cateva ore o sa fie singura in ditamai casa, stiu ca nu ii place singura in casa, si mai ales acum cand mai are o zi si intra in a noua luna de sarcina, iar doctorul, din cate imi amintesc, a spus ca poate sa si nasca la inceputul luni.

- Lara. O strig incet din pragul usi de la bucatarie.

- Hmm... Imi spui pe nume... Ceva nu e in regula. Vrei cumva sa pleci? ma intreaba si ochi incep sa ii lacrimieze.

- Nu, iubito, nu vreau sa plec. Bine nu de tot. Adica pentru cateva ore la inot cu baieti pentru ca azi eu si Luca facem 20 de ani de cand suntem prieteni buni. ii spun si o iau in brate.

- Aaa... Bine si dupa ce veti face? ma intreaba si ma priveste in ochi inocenta.

- Vom veni aici si vom face un gratar, cred ca o sa vina si Lucy si Layla. spun si ii sarut fruntea micuta.

- Bine, dar sa ti telefonul langa tine in caz ca sun sa il auzi si sa vi imedita la mine, daca e sa nasc sau imi e rau. Ai inteles? imi spune si ridica un deget catre mine si face ochi mici.

- Da am inteles. raspund si imi da un sarut scurt si se intoarce sa isi termine salata. Ma intreb unde incape atata, bine nu e grasa cum am vazut alte mame care erau insarcinate cu gemeni, dar mananca mult. Si dupa ar sa se tot duca la sala sa dea jos tot ce a pus pe ea.

 O zi de septembrie, bine sfarsit de septembrie, calduroasa, era bine afara si noi cinci baieti, eu, Luca, Josh, Derek si Matei, mergem la inot la bazinul lui Derek. El era un tip de treaba, inalt, blond, cu ochi verzi, si avea 26 de ani si detinea cea mai mare piscina din oras. 

 Matei, e genul de tip retras, care dupa ce te cunoste capata incredere si vorbeste, arata si el bine, saten, cu ochi caprui, si la  25 de ani avea deja doi baieti unul de 2 ani si unul de 1 an. Pacat ca mama lor e o blonda spalacita si i-a parasit acum cateva luni.

Josh, e sufletul petreceri, daca nu ar fi el ai muri de plictiseala, nu stiu nici acum culoarea lui originala a parului pentru ca mereu se vopseste, dar un lucru e sigur are ochi de un albastru foarte deschis si stie cum sa ii asorteze mereu cu parul si hainele. E mult mai mic decat mine are 20 de ani si totusi pare mai invarsta decat noi toti.

Si Luca... a... stati pe el il cunosteti, e un brunet frumos si copilaros care mereu cere bataie, pentru ca face numai prosti.

Am intrat in bazin dar nu inainte sa imi aduc telefonul aproape ca sa il pot auzi.

Lara POV :

Ce plictiseala sa stau singura in casa. Layla nu raspunde la telefon, ce o fi mai important decat buna ei prietena, insarcinata, care se pictiseste de moarte, iar Lucy e ocupata cu nu stiu ce tip care se muta langa ei, pentru ca in fiecare seara face galagie si tot muta mobila prin casa. Oricum nu cred ca e adevarat dar in fine. Si pentru ca ma plictiseam, m-am decis sa vorbesc cu fetele mele.

Balerina din clubUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum