Svlékla jsem se a a šla do sprchy. Pustila jsem si teplo vodu a přemýšlela, jako vždy, životem.
Když v tom mě někdo chytl za boky.Nenapadlo mě nic jiného, že je to Leon. Ale byla jsem na omylu.
Stál tam Christopher.
"Co.. co tady děláš?" Vykoktala jsem že sebe.
Moje pocity byly v tu chvíli smíšené.. ale převažovali ty šťastné.. že ho zase vidím.
"Musel jsem přijet.. já to bez tebe nevydržím. Vážně tě.. miluju." Řekla a podíval se mi do očí.
Ihned jsem ho objala.
"Ani nevíš, jak jsi mi chyběl.." řekla jsem a začala plakat.
"Neplakej, jsem už stebou a už nikdy tě nenechám někam odejít" řekl.
Vylezli jsem ze sprchy a instinktivně jsme šli k posteli.
Sedli jsme si a začali si povídat.. co je nového, jak to vypadá s klukama..
Bylo mi za dlouhou dobu vážně fajn. Ne, že by to s Leonem nebylo dobré.. ale s Christopherem jsem cítila něco víc.
"Víš, já.. jsem vlastně přijel taky proto.. abych tě odvezl zpět.." řekl a políbil mě.
Oddálil se a podíval se mi do očí.
"Pojedeš semnou?" Řekl nervózně.
"Já.. ano, ani nevíš jak chci zpátky.." řekla jsem a začla ho líbat.
Ta noc byla nejkrásnější za celou dobu, co je znám. Christopher mi pořád dokola připomínal, jak mě miluje. Byla jsem šťastná.Ráno
"Dobré ráno" řekl a políbil mě na čelo.
"Dobré" odpověděla jsem.
"Takže to nebyl sen" usmála jsem se.
Usmál se.
"Kde máš vlastně Nell?" Zeptal se.
"No.. já vlastně ani nevím.. kde je?" V tu chvíli jsem začala stresovat.
"Hele, můžeš tu chvíli počkat?" Vyskočila jsem z postele a začala na sebe soukat kraťasy.
"Co se stalo? Nemám jít stebou?" Zeptal se.
"Ne, půjdu sama. Nell. Včera šla s jedním kuchařem. Potetovanej týpek, tyhle typy znám. Bojím se o ní" řekla jsem, dala mu pusu a odešla.
Hledala jsem ji všude u něho (nebyl tam), v jídelně, u bazénu.. a na pláži. Byla tam. Šla jsem k ní.
"Nell? Jsi v pořádku? Kde jsi byla?" Ptala jsme se.
"Venku" řekla.
"Udělal ti něco? Povídej." Řekla jsem.
"Znásilnil mě" řekla a já jen vyvalila oči.Zlatíčka, jsem teda zpět, doufám, že se vám bude líbit jako dřív :)
ČTEŠ
Sen nebo realita?
Любовные романыPříběh o holčině, která zažije slávu, smutek, štěstí i lásku.